Aanpassingen chatbox

ik weet er nog eentje.
kan chat worden opgenomen onder het kopje "directe links"?

en ik lees net in de chat een tweede:
"00:04] MadmanBossi: hoe krijgje die links trouwesn 'clickable' inde chat?"
dat is ook wel makkelijk!

en derde:

in het invoerbalkje voor de tekst die je typt. vind je én geen cursor én geen gekleurde tekstselectie.
 
Laatst gewijzigd:
Is de nieuwe chat al in het zicht?

Nee, daar kan je nog wel een tijdje geduld voor hebben.

Overigens vind ik de huidige chat erg goed werken. Er missen misschien een paar handige features, maar er kan prima met elkaar gesproken worden.
 
Ik vind de nieuwe chat overall ook een verbetering.
Niet mee van die irritante dinge als hangen, hacken enz enz..


Maar selecteren van tekst en het niet op links kunnen licken vind ik heel moeilijk. En ik heb ook geen cursor in mijn tekst invoervlak. Ik verbeter om die reden typfouten eigenlijk niet meer. Ik kan immers niet zien waar mijn cursor is. (ik gebruik firefox)
 
Ik wil geen heaumeux kleurtjes zoals 8 verschillende soorten roze en andere nattebillen rim-colours, gaarne weer een keuze uit Bruyntella™ of andere via Java scriptjens gegenereerde dikke hakke kleuren...

Bij voorbaat bedankt voor de medewerking...

:W
 
Het meest irritantie is:

- je kan niet zien wie er ingelogd is
- je kan niet op een gebruiker klikken zodat naam> verschijnt en die gene
weet dat je het tegen hem/haar heb
- geen links kunnen aanklikken die mensen geven
 
Zoals net ook al even in de chatbox gemeld:

We hebben inmiddels de volgende punten aangepast:

1) Grootte chatvenster
2) Puntgrootte (heb medelijden met de bezoekers die met 1024x768 moeten werken :D)

Punten 3 t/m 5 zijn niet zo makkelijk op te lossen. We hebben inmiddels 3 verschillende chatboxen getest die compatible zijn met onze forumsoftware.. ze waren alledrie niet zo fijn. Totdat er betere chatsoftware uit is, laten we het nog even zo.
 
en punt 6:
op de voorpagina van het forum ergens de namen van wie er in de chat zit, zoals het in SF V1.0 dus ook het geval was.

Dat is dan puntje 7, maar ook dat is met deze chatbox nog niet mogelijk.
We wachten nog even op het moment dat er een beter stukje software ter beschikking komt.
 
Chatbox aanpassingen

Chatbox aanpassingen

Wat voor onderhoud kunne we verwachten?

Eindelijk die irritante refresh bug weg? }:|
 
Verslaafden :D

Ik hoop inderdaad de bugs er uit te strijken. Relax, drink een kopje koffie, doe de afwas.. over een uurtje zijn we er weer :)
 
hey copini...

Kunnen de kleurtjes blijven sticken? Ik wil meer geheugen dan 12 regels, die namen zie je nog steeds niet :P

wat kleine puntjes..........
 
Wat toevoegingen op Septic zn reply

"?" geeft een 404 error
"More..." onder smileys ook

Verder is het weer even wennen denk ik, dezen nieuwe chat... Wel tof dat er aan gewerkt word :okdan:
 
hey copini...

Kunnen de kleurtjes blijven sticken? Ik wil meer geheugen dan 12 regels, die namen zie je nog steeds niet :P

wat kleine puntjes..........

paar bladzijden terug ...of een scroll mogelijkheid zou wel mooi zijn.
Pas op met te veel bladzijden zoals de oude chat.
Er was soms wel een jaar terug te lezen wat ze schreven. [privacy]
 
ja 350 pagina's kon je terug gaan hehe...maar soms wel makkelijk om effe trug te lezen als je afk bent, een uurtje of 4 cache ofzo zou wel mooi zijn of 8u, maar nu is het 20 regels ofzo, als er dan een paar snel aan het typen zijn, ben je zo de convversatie kwijt, idem dito met de non-sticky colours.


Dat de ignore terug is ook mooi...
 
Fijne update copini, dat mag gezegd :okdan:
 
Back
Top