Geluidsprobleem bij nieuwe geluidskaart

Digital_overdri

Stamgast
Lid sinds
29 juli 2008
Berichten
129
Ik heb sinds kort de M-audio Delta 1010. Wanneer ik een Cubase een midi track koppel aan een midi uitgang (die vervolgens weer de JP8080 aanstuurt) hoor ik niks. Wel zie ik in de mixer van Cubase uitslag, dit zowel bij midi als bij het audio kanaal. Wanneer ik een audio track aanmaak en het 'niet horende geluid' opneem krijg ik vervolgens een audio track waarbij WEL geluid te horen is (die afkomstig is van de JP).

Ik zou graag willen weten hoe het komt dat ik niks hoor wanneer ik het midi spoor afspeel, maar wel iets hoor als ik het opgenomen heb als een audio track.

Hieronder een screen:

sound_problem.jpg


Een andere probleem heb ik met de Jomox Mbase01. Heb deze ook aangesloten op de geluidskaart. Wanneer ik handmatig op play druk bij de Mbase01 krijg ik wel uitslag in mijn mixer, maar kan dit vervolgens ook niet horen in Cubase.

Hieronder een screen:

sound_problem-1.jpg


Alvast bedankt voor jullie hulp :kroon:
 
Heb trouwens niet geen external insturments aangemaakt of iets dergelijks. Weet ook niet of dat noodzakelijk is?
 
Misschien kan ik mijn vraag beter formuleren naar: Hoe slaat ik hardware aan bij Cubase, gebruimakend van de M-audio delta 1010 geluidskaart.
 
Hardware aansluiten: Devices -> vst connections.

Misschien moet je anders even de "getting started handleiding" lezen.
Daar staat het allemaal best wel duidelijk, kort en bondig omschreven.
 
Back
Top