sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
heb zelf last van d/t problemen.
altijd gehad
ondanks alle ezelsbruggetjes , en heel veel aandacht eraan schenken.
ben niet dom,
dictee /spelling altijd buitengewoon zwak in geweest, teksverklaren/ opstel schrijven ging goed.
ook in vreemde talen hetzelfde
de helft van de school-huiswerktijd gestopt in woordjes leren, zonder resultaat, de andere helft was genoeg voor alle andere vakken.
zie het woord : bv onmiddellijk, denk "dat voelt goed, of dat voelt fout aan". weet niet of het goed of fout is, dat blijft gewoon niet hangen. ( onmiddellijk heb ik geleerd door te onthouden dat het 11 letters heeft, geen enkele andere methode werkte, blijft de twijfel is het : ontmiddelijk, onmiddenlijk, of onmiddellijk, daar wordt de keuze bepaald door gevoel omdat er verder weinig is waarop ik kan terugvallen )
hoofdrekenen: een 10/10
kortom dyslexie, het bestaat. verder niet zo'n groot probleem, maar ook geen aanstellerij of gebrek aan inzet/ interesse of intelligentie
altijd gehad
ondanks alle ezelsbruggetjes , en heel veel aandacht eraan schenken.
ben niet dom,
dictee /spelling altijd buitengewoon zwak in geweest, teksverklaren/ opstel schrijven ging goed.
ook in vreemde talen hetzelfde
de helft van de school-huiswerktijd gestopt in woordjes leren, zonder resultaat, de andere helft was genoeg voor alle andere vakken.
zie het woord : bv onmiddellijk, denk "dat voelt goed, of dat voelt fout aan". weet niet of het goed of fout is, dat blijft gewoon niet hangen. ( onmiddellijk heb ik geleerd door te onthouden dat het 11 letters heeft, geen enkele andere methode werkte, blijft de twijfel is het : ontmiddelijk, onmiddenlijk, of onmiddellijk, daar wordt de keuze bepaald door gevoel omdat er verder weinig is waarop ik kan terugvallen )
hoofdrekenen: een 10/10
kortom dyslexie, het bestaat. verder niet zo'n groot probleem, maar ook geen aanstellerij of gebrek aan inzet/ interesse of intelligentie