Ik heb vorige maand m'n virus ti met krakende outputs 1 ter reparatie laten opsturen (door feedback, waar ik hem ook had gekocht). Ik heb hem 17/10/2005 gekocht. De garrantie is verlopen dus. Ik heb hem 28 april weggebracht en had tot vandaag nog niks gehoord, dacht dus dat het wel binnen de limiet voor prijsopgaaf zou blijven (100 euro) aangezien de reparatie 5 weken zou duren maximaal. Nou kreeg ik net mail van feedback over de reparatie. Het mainboard moet vervangen worden en al met al gaat dat 650 euro kosten. Nu vind ik het persoonlijk belachelijk dat ik moet opdraaien voor iets dat duidelijk buiten mijn macht ligt en sterk lijkt op een productie fout. Zeker van zo'n duur en nieuw apparaat verwacht ik wel dat ie toch wat langer defectloos blijft werken. Kijk als er een potmetertje vervangen moet worden omdat ik er zoveel aan loop te draaien dan heb ik daar wel vrede mee.
De vraag is dus eigenlijk, wat het beste is om te doen. Access hierop aanspreken en kijken of zij het alsnog gaan vergoeden. Of is dit kansloos? Wellicht dat iemand anders ervaring heeft met virus reparaties buiten de garrantie die z'n ervaringen hier even wil delen. Zijn er ook niet regels voor apparaten dat als dingen buiten de garrantie kapot gaan die logischerwijs niet binnen dat tijdsbestek kapot horen te gaan, dat ze dit alsnog moeten vervangen? Zoals een tv waarvan de beeldbuis het na 3 jaar begeeft?
Of gewoon lekker terug laten sturen en om output 1 heen werken, al is dat redelijk lastig gezien ik hem ook als geluidskaart gebruik.
Ik wil iig hoe dan ook geen 650 euro betalen voor die rammelbak.