X

Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Ik heb gegokt en gewonnen op de grote Marktplaats dus niet hier. 15% code voor €15 werd aangeboden door een nieuw account nou dat is vragen om opgelicht te worden.
    Dacht ik ga der eens op in kijken hoe ze te werk gaan maar de verkoper bleef netjes antwoorden en ik dacht als je voor €15 er zoveel tijd en zijn gegevens in steekt kon het wel eens gewoon waar zijn.
    Om een lang verhaal kort te houden voor €15 een vette korting op mijn aankoop en een stukje vertrouwen terug in de mensheid.

Kids Don't Try This At Home
    Laatst gewijzigd door Theoath , 25 oktober 2019, 23:20. Reden: Taal fout

Comment

Onderin de doos van iets afkomstig van Bax zat een kortingscode. Het is niet veel, maar 2,5%. Nou ja, scheelt toch weer. Dus, wie het kan gebruiken, ga je gang. Graag hier even melden als je deze hebt gebruikt.

MGM1947G33XJX5

Comment

Keymusic doet geen kortingen meer met de feestdagen sinds ze zijn overgenomen?

Anyway:

Heeft iemand nog een 10 / 15 % code voor mij voor bax? Ga terug een 1500 euro aankoop doen!
        Bedankt op voorhand!

Comment

Deze is nog geldig voor musicstore.de volgens mij: 46N811. Misschien nog een maandje wachten tot black friday, of er dan ergens een mooie deal is. Maar dat zal lastig zijn als je de knoop al heb doorgehakt voor de xone haha

Comment

Originally posted by Disharmonic View Post
            Onderin de doos van iets afkomstig van Bax zat een kortingscode. Het is niet veel, maar 2,5%. Nou ja, scheelt toch weer. Dus, wie het kan gebruiken, ga je gang. Graag hier even melden als je deze hebt gebruikt.

MGM1947G33XJX5
            Ik heb m gebruikt, scheelt toch weer op zo'n bedrag van een digitone Hartelijk bedankt!!
            Fear the beard!

Comment

Depressoptimist : Graag gedaan en mooi dat het je van pas kwam!

Comment

Originally posted by kobuz View Post
                Deze is nog geldig voor musicstore.de volgens mij: 46N811. Misschien nog een maandje wachten tot black friday, of er dan ergens een mooie deal is. Maar dat zal lastig zijn als je de knoop al heb doorgehakt voor de xone haha
                Thanks voor het delen! Zojuist een Moog Grandmother met een korting besteld en ging toch weer 10 euro extra vanaf

Comment

Mooi . Zag net het foldertje weer en dat het dus 10 euro is en niet 10%.

Comment

**** BAX SPOILER ***

bij mijn bestelling zat een witte grote omslag 'speciaal voor .. klanten"

dus je denkt 'hoi hoi wat tof, korting!!'

Juist. 20 euro korting op wijn something.be en korting op 'n matras. Kom op Bax, wat een ​ waste of paper
                    als iemand die wijn code wil - ik ga er echt geen reclame voor maken dat willen ze net, kan via pm als 't al niet lang bij 't oud papier ligt dan
                    ///Zo mooi als oud spul maken ze het niet meer///

Comment

Originally posted by ben_jamin View Post
                      Keymusic doet geen kortingen meer met de feestdagen sinds ze zijn overgenomen?

Anyway:

Heeft iemand nog een 10 / 15 % code voor mij voor bax? Ga terug een 1500 euro aankoop doen!
                      Bedankt op voorhand!
                      Rhythm2? :-)
                      Korg Kronos 88 & Minilogue, Clavia Nord Lead 3 & 4, Moog Sub 37, Roland D-50, Roland Juno 60, Korg Volca Sample & FM, Waldorf mQ Keys

Comment

Originally posted by Inspiran View Post

Rhythm2? :-)
                        Dat was het idd

Comment

Ok, nog een laatste poging, iemand nog een Bax korting liggen van 5-15% (voor de aanschaf van een Novation Summit), dan ben ik u zeer erkentelijk! Graag dan via een pm, want zoiets wordt natuurlijk direct gebruikt als je het hier post. NB Ik heb zelf nog een 2,5% liggen, dus die heb ik niet nodig.
                          https://soundcloud.com/the-fifth-bot

Comment

10-15% korting voor een summit zou hier deze syntherklaas ook zeer welkom zijn :#

Comment

Ik heb nog 5% voor de liefhebber (voor Bax). Stuur maar een berichtje.

Eventueel heb ik ook nog 15% korting "op het duurste product in je winkelmandje". Zie https://www.synthforum.nl/forum/mark...ortingscode-15
                              False Pattern Recognition

Comment

De 15% is al weg.
                                De 5% waarschijnlijk ook (als die toch beschikbaar blijft, meld ik het even).
                                False Pattern Recognition

Comment

Hey, wie kan ik blij maken met een Bax kortingscode van 2,5%, tis niet veel, maar misschien net genoeg .

Ik vind het jammer als kortingscodes weggekaapt worden door niet-leden, daarom post ik hem niet hier, al is die maar 2,5%. Dus stuur me maar gewoon een pm als je interesse hebt.
                                  https://soundcloud.com/the-fifth-bot

Comment

20% biij ABT music gedurende Black Friday week. (code BF2019)

Is een kleinere webshop met een beperkter gamma maar verdeeld bvb wel Arturia, Elektron, Korg, Roland, Strymon...
                                    Als het niet in de webshop staat kan je hem altijd even contacteren en lukt het toch soms...

Al een aantal keer gekocht en dik tevreden... Ga er dit keer nog een aantal dingen bestellen.

Presonus momenteel zelfs aan 32% korting...
                                    GEAR: Analog Rytm, Sub 37, Bass Station II, Matrix 1000, SQ80, Nord Modular, DX200, Mono Evolver, Blofeld, Streichfett, Wavestation Legacy, M1 Legacy, Deluxe Bass Big Muff, FireworX, M-One XL, MidiVerb IV, Monotron Delay, Triple-C, 3632, BCR2000, Pyramid, Zillion, Numerology 4 Pro, Logic Studio X, AMT8, Macbook Pro, ProFire 2626, 01V96, Monitor2USB, DT990, D8, Active MixCube, B&W PIPELINED: PHASED OUT: E5000 Ultra, X3

Comment

Dat is en flinke korting! Ik ken de winkel helemaal niet. Heeft iemand er ervaring mee?

Comment

Originally posted by r.5 View Post
                                        20% biij ABT music gedurende Black Friday week. (code BF2019)

Is een kleinere webshop met een beperkter gamma maar verdeeld bvb wel Arturia, Elektron, Korg, Roland, Strymon...
                                        Als het niet in de webshop staat kan je hem altijd even contacteren en lukt het toch soms...

Al een aantal keer gekocht en dik tevreden... Ga er dit keer nog een aantal dingen bestellen.

Presonus momenteel zelfs aan 32% korting...
                                        Goeie! Zie dat je de hydrasynth ook kan pre-orderen.

is dat aanstaande vrijdag, of wanneer is die black friday?

Comment

Originally posted by Manic View Post

... wanneer is die black friday?
                                          Dit jaar op 29 november.

Comment

Working...
                                          X