X

Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Super, bedankt! Straks alles nat maken met een Ventris.

Comment

Wow, dat was spannend! Bij mij werkte hij al niet meer.

Comment

PS: Hoe komen jullie toch aan die -15%'s?

Comment

Maar alééééééé,, ik ben te laat !!
          StephenM.be/Music

Comment

Originally posted by Nyquist View Post
            regelmatig "dure" dingen kopen denk ik, maar niet té regelmatig. Geen idee wat mijn laatste 'dure' bax aankoop was. Mogelijk maschine 3 (ook met 10 a 15% trouwens, vorig jaar?)
            ///Zo mooi als oud spul maken ze het niet meer///

Comment

Originally posted by Nyquist View Post
              Die krijg ik.
              \+\ Elite Underdog /+/

Comment

Al voor duizenden euros gekocht, in de afgelopen jaren, alleen maar een verjaardags -5% gekregen, heh..
                Ik wacht wel meestal op 10% acties.

`Nogmaals bedankt, Klinkse, om de doorslaggever te zijn in de aankoop van de Ventris. Ik dacht; als me dit lukt, dan hoef ik niet meer te twijfelen, haha.

Comment

kwijllll

https://www.bax-shop.be/nl/reverb-de...is-dual-reverb
                  StephenM.be/Music

Comment

Mja kwijl op n pedaal van strymon. Of setje adam. Ik kocht t 2e hands en die strymon... ach...

Veel plezier en post eens n filmpje eh

Comment

Dit weekend 10% korting bij Tonecontrol met de code 'texas'

Comment

Originally posted by Jaspersplace View Post
                        Dit weekend 10% korting bij Tonecontrol met de code 'texas'
                        Ik (en mijn portemonnaie) dank u zeer beleefd. Polyend/Dreadbox Medusa komt eraan! Als ik nou stoerder was, had ik ook een Moog Grandmother besteld, je weet wel, voor de kinderen. Maar eten en een dak boven je hoofd schijnen ze ook te waarderen...

Comment

bij mij viel slechts een 5% bax-bon binnen,
                          ik ga er niks mee doen, voor de liefhebber:
                          VM1823CG6J

Comment

Gelukkige Verjaardag, en merci Salpeter,, voor de -18,45 Euro,,

Ik verwacht twee Innox IVA 05 laptopstands, voor de Roland Boutiques en een Sennheiser HD8, want die is einde reeks,
                            ik vind die nu plots zo goed klinken, beter dan de HDJ-X10, omdat ik er de velour pads heb opgezet,, want de lederen waren gescheurd
                            Soit, Merci !!
                            StephenM.be/Music

Comment

Ik had een tijdje wat bij Keymusic in mijn winkelwagentje laten staan zonder daadwerkelijk te bestellen. Na aantal dagen kreeg ik een 5% kortingscode op de mail als lokkertje om mij over de streep te halen.

Weet niet of dat altijd zo gaat, maar het is iig de moeite waard om te proberen (als je geen haast hebt :p)

Comment

Originally posted by Freelander View Post
                                Alleen nog vandaag en morgen geldig.... 10 euro korting Music Store

MSJULY2018EX
                                Code werkt nog.

facebook ytsek

Comment

Iemand nog een bax code over?

Comment

Originally posted by Manic View Post
                                    Ik had een tijdje wat bij Keymusic in mijn winkelwagentje laten staan zonder daadwerkelijk te bestellen. Na aantal dagen kreeg ik een 5% kortingscode op de mail als lokkertje om mij over de streep te halen.

Weet niet of dat altijd zo gaat, maar het is iig de moeite waard om te proberen (als je geen haast hebt :p)
                                    idd, ik heb vandaag ook een mail gekregen voor -5% , daarvoor was ik nooit ingelogt
                                    StephenM.be/Music

Comment

key music: niet echt -15%,, met de opisop code en -5% met de maria code
                                      StephenM.be/Music

Comment

Bax mist me (vorige maand die -15% was harder missen lijkt me) - have a blast
                                        Dit is jouw unieke kortingscode:
                                        WMY18UW97LE

Comment

Het is hier heel stil de laatste tijd? Kreeg deze van Bax.. laat hier weten als je hem gebruikt hebt aub zodat anderen het niet moeten overtypen, dank!

Click image for larger version

Name:	bax - 1.jpg
Views:	35
Size:	5,9 KB
ID:	3637986

Comment

Working...
                                          X