X

Mr. Muzak - Sunday

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Originally posted by 1V/oct View Post
    Ik vind het kraak en stoor geluid een beetje raar. Ik ging serieus kijken of er iets met mijn aansluitingen/installatie aan de hand was.

Dat neem ik als een compliment ;-)

Originally posted by seyor View Post
    Niet de muziek die ik op zal zetten, maar het is een prima track!! Weer eens wat anders.
    Thanks !

Originally posted by vink View Post
    ja dit is erg erg mooi. geweldige geluiden, geweldig gemaakt. heerlik! ja! ja! lekker diep en duister. give me more!
    Amai, bedankt. Leuk om te horen. En dat van de maker van 1 van de beste tracks dit jaar

Comment

Originally posted by Mr. Muzak View Post

Amai, bedankt. Leuk om te horen. En dat van de maker van 1 van de beste tracks dit jaar
      ay! ay! da is een kompliment, maar dit is jouw reaktieladder, en heb hetzelfde gevoel bij jouw track, intens goed.

i7-6700k, 32GB, 3xssd, hd; win 10 pro 64; Cubase 10.5 Pro; Motu Ultralite MK3 hybrid; Roland MMP-2; Mackie Control Universal; Novation Zero SL MKII & 49SL MKII; Nektar Panorama P1; Spark Creative Drum Machine; Maschine MK3 + Jam; Push 2 (+live 10 suite); Korg nanoPad; Behringer FCB 1010 - BCR 2000; Rode NT1-A; Shure SM-58; Stagg elektrische gitaar; studiomonitors: Mission 761i op H/K PM640vxi.

https://soundcloud.com/sada-exposada

https://www.platformplee.nl/author/sada_exposada/

Comment

Zeker op het einde vind ik het geschikt voor een scene in een donker bos waar mensen op zoek zijn naar een vermist persoon.
        The realm of dreams floats on our thoughts
        ================================
        Cosmic Dreamer Website
        Fire|E.P.: een 'best off' van mijn up-tempo style tracks op iTunes!
        Earth|E.P.: een 'best off' van mijn trager werk op iTunes!
        Water|E.P.: Een collectie met eigen favoriete composities in opgepoetste versies op iTunes!

Comment

de balans had beter gekund, sommige kleinere sounds zijn zo ver weg dat ze minder toevoegen dan had gekund
          neemt niet weg dat het een mooie soundscape is
          melodic (dub) techno/house
          Sunspot Bandcamp / Sunspot Soundcloud

Comment

Originally posted by SlaveoftheWave View Post
            de balans had beter gekund, sommige kleinere sounds zijn zo ver weg dat ze minder toevoegen dan had gekund
            neemt niet weg dat het een mooie soundscape is

Originally posted by CosmicDreamer View Post
            Zeker op het einde vind ik het geschikt voor een scene in een donker bos waar mensen op zoek zijn naar een vermist persoon.
            Zijn we dan niet allemaal op zoek in een donker bos ...?

Comment

Intro is redelijk geniaal. Maar daar lijkt het dan ook bij te blijven. Of eigenlijk wat Ernesto al schreef dus.

Nil Volentibus Arduum

Comment

Waar blijft de drop?!

Grapje. Ik denk dat er nog een klein beetje aan het arrangement/mix geschaafd mag worden, maar dit is wat mij betreft een stuk meer dan een intro. Mijn stem heb je!

Comment

Originally posted by Wouters View Post
                  Waar blijft de drop?!

Bedankt voor de feedback iedereen.

Comment

Ik vind de intro (eerste ~minuut) ook het fijnst, daarna is de mix naar mijn idee niet lekker en inderdaad is de bass veel te ver naar links gepanned.
                    De rest van de opbouw voelt wat rommelig en 'random', maar dat is wellicht de bedoeling. Het einde lijkt verder ook zoek (beetje een thema dit jaar bij iedereen ..)

Comment

Vind hem ook wel koel, idd lekker donker en gruizig, maar had denk ik nog graag net 1 laagje meer of een verrassende twist willen horen
                      This is me: https://soundcloud.com/steeboo
                      Latest album, download here!

Comment

Working...
                      X