Mr. Muzak - Sunday

Ik vind het kraak en stoor geluid een beetje raar. Ik ging serieus kijken of er iets met mijn aansluitingen/installatie aan de hand was.

:D
Dat neem ik als een compliment ;-)

Niet de muziek die ik op zal zetten, maar het is een prima track!! Weer eens wat anders.

Thanks ! :okdan:

ja dit is erg erg mooi. geweldige geluiden, geweldig gemaakt. heerlik! ja! ja! lekker diep en duister. give me more!

Amai, bedankt. Leuk om te horen. En dat van de maker van 1 van de beste tracks dit jaar 8)
 
Zeker op het einde vind ik het geschikt voor een scene in een donker bos waar mensen op zoek zijn naar een vermist persoon.
 
de balans had beter gekund, sommige kleinere sounds zijn zo ver weg dat ze minder toevoegen dan had gekund
neemt niet weg dat het een mooie soundscape is
:halleluja

Zeker op het einde vind ik het geschikt voor een scene in een donker bos waar mensen op zoek zijn naar een vermist persoon.

Zijn we dan niet allemaal op zoek in een donker bos ...? :D:D
 
Waar blijft de drop?! 8>

Grapje. Ik denk dat er nog een klein beetje aan het arrangement/mix geschaafd mag worden, maar dit is wat mij betreft een stuk meer dan een intro. Mijn stem heb je!
 
Ik vind de intro (eerste ~minuut) ook het fijnst, daarna is de mix naar mijn idee niet lekker en inderdaad is de bass veel te ver naar links gepanned.
De rest van de opbouw voelt wat rommelig en 'random', maar dat is wellicht de bedoeling. Het einde lijkt verder ook zoek (beetje een thema dit jaar bij iedereen ..)
 
Back
Top