X

Waar MTA-156 Modcan MOTM Dot.Com Blacet kabels kopen?

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Waar MTA-156 Modcan MOTM Dot.Com Blacet kabels kopen?

Waar kun je kant en klare voedingskabeltjes voor Modcan, MOTM, Dot.Com, Blacet etc modules kopen? Als ik op MTA-156 zoek krijg ik duizenden connectoren maar geen enkel kabeltje. Ik zoek 3-pin, 4-pins en 3 naar 4 pins. Ongeveer 40 cm lang.
    Of kun je die zelf maken zonder schreeuwend dure crimper?

Voor MOTM bij Krisp1, de bouwer van Oakley MOTM formaat modules. 12", 18" en 24" standaard. http://www.krisp1.com/store/index.ph...products_id=31
    "If you require MU/Dotcom or 3 pin Modcan please add in comments or email for information."

Op aanvraag vast ook op de gewenste lengtes.
    Terugkijkend.

Ruimte voor opmerkingen

.

Comment

nu ik een gecombineerd cabinet met Dotcom en Blacet modules heb, moet ik op stripboard een busboard voor de Blacet modules maken.....
      (voor wie op mudlargrid kijken... Dotcom boven- en Blacet in het ondergedeelte)
      zijn de MTA-156 connectoren degene die daarvoor gebruikt worden?

edit: zit op Conrad te kijken, zie helaas geen male headers met 4 pinnen ....
      Laatst gewijzigd door sms303 , 24 oktober 2019, 04:28.

Comment

Als je vandaag niks te doen hebt kun je op de site van DigiKey MTA156 intikken, ben je nog wel even zoet.

Hier wordt bevestigd dat het ook voor Blacet MTA-156 is: https://www.muffwiggler.com/forum/vi...dd1d70c9ba8b23

Comment

Bij Mouser kosten ze 17ct p/st... plus een schandalige eur20 verzendkosten
          ik ga er later mee aan de slag

Comment

MTA156 is dat niet 3.96 raster? Dat past niet op stripboard, dus de powerkabels zullen aan een kant de kleinere (2.54 raster) mta100 connectoren moeten hebben.

Comment

Originally posted by stripboarder View Post
              MTA156 is dat niet 3.96 raster? Dat past niet op stripboard, dus de powerkabels zullen aan een kant de kleinere (2.54 raster) mta100 connectoren moeten hebben.
              Thanks, goed om te weten. Voor t gemak plaats ik maar een gezocht advertentie op Muff's. Tenzij iemand me via SF aan (DIY) Blacet voedingsbord voor 15 modules en een voeding aansluiting kan helpen?!?!?

edit.....
              vinnieq bij Farnell of Digikey productnaam: 640445-4 (fabrikant: TE Connectivity AMP Connectors)
              Laatst gewijzigd door sms303 , 25 oktober 2019, 09:33.

Comment

Working...
              X