Voedingen voor MOTM formaat modular. Waar te koop?

conso

You can call me Toledo
Lid sinds
20 februari 2003
Berichten
4.462
Locatie
Amsterdam
Ik ben op zoek naar een goede, extra voeding voor een MOTM formaat systeempje.

MOTM verkocht tot voor kort twee modellen op basis van een PowerOne voeding. De MOTM-900 (+- 15V., daar kun je een 20 tal modules mee voeden indien die niet al te veel mA trekken.) en de MOTM-950 (met als extra ook 5V.). Levertijden via MOTM waren meestal enorm lang, en sinds kort verkoopt Paul/ MOTM zelf helemaal geen modules en voedingen meer, maar gaat alle assemblage en verkoop via Bridechamber. Maar die verkopen de voedingen blijkbaar niet :( Heb al wel wel gemaild, maar Scott is momenteel erg druk met een verhuizing.

Blacet verkoopt een lichtere voeding, die weer niet zoveel vermogen heeft (voedt 7 - 10 modules?) dus daarmee ben je weer veel sneller aan nog een extra voeding toe.

Oakley/ Krisp1 verkoopt geen kant en klare voedingen vanwege vervelende EU regelgeving als ik het me goed herinner.

Zijn er andere kant en klare opties wat betreft kwaliteitsvoedingen? Dus met de 4-pins headers om MOTM formaat modules in te prikken? Liefst met min. 800mA. zodat ik voorlopig even vooruit kan...
 
Ik vraag duidelijk om een kant en klare optie?
 
The power supply can also be used with full wave centre-tapped rectification so it can be used with a centre tapped 'line lump' mains supply such as the Yamaha PA-20. This will allow up to 400mA to be drawn from the supply.

Das wel 400mA en geen 800....
 
The power supply can also be used with full wave centre-tapped rectification so it can be used with a centre tapped 'line lump' mains supply such as the Yamaha PA-20. This will allow up to 400mA to be drawn from the supply.

Das wel 400mA en geen 800....

Yeah klopt, daarom heb ik er ook meer dan een zeg maar :)

Baars kan je me een prijsindicatie geven voor 3 x 1.5 amp voedingen? Kan/mag via PB
 
ik kan anders wel een voeding bouwen, eentje die ruim 1A kan leveren.
dan kan je even voort...

:mega:

Bedankt Jeroen. Daar zou ik inderdaad wel een tijdje mee vooruit kunnen. :koffie:
 
Back
Top