Waar vind ik ondiepe 19" racks ?

grandaddy

Modulator
Lid sinds
18 april 2005
Berichten
1.088
Locatie
Waar ik ben
Sta op het punt om een setje 5U MOTM formaat modules over te nemen. Die wil ik in een 19" behuizing gaan hangen. Ik koop er voldoende MOTM 19" rails bij.

De 19" racks en kasten die ik kan vinden zijn 40, 50 of 60 cm. diep. Voor mij is dat onnodig diep. Ik woon klein, en verhuis regelmatig voor m'n werk, dus compact is :okdan:

Een diepte van 20 cm. zou voor mij meer dan voldoende zijn. Het rack/ de behuizing zou minimaal 15U hoog moeten zijn, en nog liever 20U. Dan heb ik ook meteen wat ruimte voor patchbays, en een ondiepe FX unit.

Weet iemand toevallig waar deze oplossing kant-en-klaar te koop is? Mag van metaal zijn, maar hout is ook prima.

Voor de duidelijkheid: ik wil ze niet zelf gaan (laten) bouwen, dus die adviezen kunnen achterwege blijven. Ik zoek een strakke kant-en-klare, betaalbare oplossing.

*
 
Hey, die zien er interessant uit :okdan:

Iets wat je als voormalig gebruiker dan ook vast weet: wordt het bij het stapelen geen wankele, wiebelende toren? Zodat je bij het uittrekken van een patchkabel meteen de zwik over je heen trekt? Ik denk aan een 10U. bovenop een 15U. case?
 
Als je zware voedingen erin legt wel en je kan altijd een klemmetje achtermaken als je bang bent dat ie gaat scharnieren, maar ik denk het het meevalt, als er van die 5u modules inzitten wordt ie best wel zwaar, die panels zijn niet echt licht.
 
Als je zware voedingen erin legt wel en je kan altijd een klemmetje achtermaken als je bang bent dat ie gaat scharnieren, maar ik denk het het meevalt, als er van die 5u modules inzitten wordt ie best wel zwaar, die panels zijn niet echt licht.

O.k., bedankt. De zware voedingen en modules maar zoveel mogelijk onderin de behuizingen doen. :okdan:
 
Omdat iemand me er onlangs naar vroeg ook even hier: ik heb vorige zomer een paar 30cm. diepe, 19" brede cases gekocht bij allmetalparts in de UK.

Het is prima spul, werd erg snel verzonden, en het spul was uitstekend verpakt. :okdan:
 
Back
Top