• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack 9U x 104 hp case (Weedywhizz) inclusief power

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Wegens modular case reorganisatie verkoop ik mijn handgemaakte Eurorack case (gebouwd door "Weedywhizz" uit Duitsland - zie http://www.weedywhizz.com en Muff Wiggler forum).
Materiaal is hout, kleur is zwart gelakt. Afmetingen (plm.) breedte 56 x diepte 34 x hoogte 38 cm.

De case is in perfecte staat. Foto's volgen!

Het gaat hier om een professionele, kant en klare oplossing, dus modules inpluggen, stekker erin en gáán.
Als doe-het-zelver niet je sterke kant is, maar je wilt toch wat mooiers en groters dan zo'n standaard Doepfer kast - dan is dit wat je zoekt!

De kast heeft genoeg plaats voor 3 rijen Eurorack (dus 9U) met totale breedte 104hp - dat is dus behoorlijk meer ruimte dan de standaard Doepfer afmeting van 84hp.
In totaal dus 312hp aan kastruimte. Ook genoeg ruimte voor zeer diepe modules!
De rails zijn voorzien van ruim voldoende M2.5 glijmoeren (dus netjes aan elkaar aangesloten modules zonder kieren...)

Power oplossing bestaat uit een normale 220v aansluiting (met zekering en schakelaar) en 2x een ingebouwde Doepfer A100-PSU2 ringkern trafo.
Meer dan genoeg vermogen (2x 1200 mAh) om een ruim aantal modules van voldoende stroom te voorzien.
Elke van de 3 rijen is voorzien van een TipTop Zeus distributieboard (dus 3 in totaal) met ieder 14 Eurorack aanslutingen en 5 Analogue Systems aansluitingen, op +/-12V - en trouwens, ook aan +5V stroomvoorziening is gedacht (dit is niet standaard in een Doepfer kast).

Mijn vraagprijs is 500 euro. Bekijken / afhalen te Alphen aan den Rijn.
Wordt wegens het formaat niet verzonden, maar binnen redelijkheid is bezorging mogelijk - in nader overleg.
 
Last edited by a moderator:
Even een foto (niet van de mijne, wel 'n identieke case) voor een indruk:

attachment.php
 
Ah, gevonden! Dit is mijn case in kwestie, er staat ter vergelijking een Doepfer LC6 case naast.

3473_foto_1.jpg
 
Foto van een vergelijkbaar exemplaar... schaamteloos gestolen van forumlid Mans... sorry:D
Dit is vrijwel dezelfde case (ik gebruik TipTop boards ipv Doepfer boards)

img_0340_165.jpg
 
Oeps, ja sorry, de juiste prijs moet dus zijn 500 euro - slip of the finger.
Heb al even een mod gecontact voor een aanpassing...
 
Probleempje met met de foto bijlage... Nogmaals, de mijne:

attachment.php
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    73,4 KB · Bekeken: 88
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top