Je modulaire setup - Foto's ! -

Thanks, nu alleen nog tijd vinden om er mee te prutsen...;) En als je het in het echt wil zien dan kom maar eens langs voor een bakkie! :koffie:

Ja lijkt met supervet! Die wil ik wel eens met mijn eigen ogen en oren aanschouwen! Gaan we binnenkort dan eens afspreken (tijdens/na de zomerfeesten of zo...).
 
Hoe bevallen de Waldorf modules verder?

Ik gebruik de mod1 module het meest.
De uitgebreide envelope/LFO mogelijkheden maken dat je er soms net even andere dingen mee kunt dan in een 'standaard' module.
Voor de dvca1 geldt eigenlijk hetzelfde en nog een VCA module is nooit weg natuurlijk.
De nw1 vind ik ook een module met interessante mogelijkheden, maar met een vrij specifiek klankspectrum. Niet iets dat ik altijd gebruik, maar wel interessant genoeg voor in mijn systeem.

De cmp1 is de minst gebruikte module en dat is eigenlijk omdat ik nog niet precies weet wat ik er allemaal mee zou kunnen doen.
Mijn ervaring met die Waldorf modules is dat je er even achter moet komen hoe en wat en waar hun sweetspots zitten. Dat is ook niet erg, het kost alleen tijd en daar ontbreekt hier weleens aan.

Over het algemeen ben ik erg content met mijn setup op het moment.
 
Gisteren de mix531 er in gehangen. Nu nog de 505 en dan hopen dat roland nog een 3e serie uitbrengt.
image.jpg
 
Ja toch. Als ik roland compleet heb zou ik ook wel een intellijel systeem willen en daarna misschien wel de system 100B :)
 
Me rackje in the making. Zes modules verkregen via fijne forum deals hier, cheers.

image_123823.jpg
 
Last edited by a moderator:
Lego!!!
Altijd goed. :okdan:

Het gaat op het moment niet heel erg hard, maar ik ben nog steeds heel erg blij met mijn 'allegaartje'.

IMG_2577.JPG - Click image for larger version  Name:	IMG_2577.JPG Views:	1 Size:	287,1 KB ID:	3635767
 
Echt helemaal klaar nu. En dan ook echt klaar.

Hahaha jaja, dat is net iets als 'ik ben gestopt met drinken' .. voor vandaag dan..:engel::P


Me rackje in the making. Zes modules verkregen via fijne forum deals hier, cheers.

Hey waar heb je die blindplates vandaan? Ik ken alleen grijze....
 
2 nieuwe modules toegevoegd, monsterrack begint nu aardig vol te raken :)

image_124370.jpg
 
Last edited by a moderator:
Na een lang avontuur, verkoop, aankoop, veel informatie vergaren, enz. enz. ben ik nu hier gekomen. Alles binnen de case. Mixen, recording, enz. enz. Ik heb nog wat modules om te wisselen zo hier en daar (VCO's e.d.) en een kleine case met wat utility modules zoals een input preamp module, een scope en een tuner. Met deze case (en geen externe hardware) sta ik aanstaande vrijdag op Dutch Modulair Fest en ik heb er zin in!

Click image for larger version  Name:	Performance rack internet.jpg Views:	1 Size:	71,4 KB ID:	3641098
 
Back
Top