Maak een stukje hiphop

Attachments

  • Happy.mp3
    480,7 KB · Bekeken: 50
:D Gisteren een Bert Kaempfert CD'tje van m'n vader gepikt, omdat ik daar in een ver verleden ook wat sampletjes vanaf heb gehaald. Maar in een melige bui kwam ik nu niet verder dan dit. lol
 
Rapper op een Boelie biet :D

Ik vind die beat dope :okdan: alleen de trompetjes in het refrein vind ik niet zo maar dat is persoonlijk, het loopt wel lekker mee met zn rijm. Hij heeft best een duidelijke stem verder. Mischien iets meer met de beat roffelen, beetje breaken enzo als je begrijpt wat ik bedoel.
 
Ik zeg toch, dat is persoonlijk swa :D
 
Iets minder vrolijk, maar van dezelfde artiest gesampled. Hij is nog niet helemaal af voor m'n gevoel, maar ik weet op dit moment niet goed wat ik er nog mee wil.
 

Attachments

  • Unhappy.mp3
    490,9 KB · Bekeken: 50
Hé, die drums heb ik vandaag al eerder gehoord. :P

Het is een aparte combinatie trouwens. Rare beats vandaag. :D
 
Iets minder vrolijk, maar van dezelfde artiest gesampled. Hij is nog niet helemaal af voor m'n gevoel, maar ik weet op dit moment niet goed wat ik er nog mee wil.
Simpel maar zeer effectief wat mij betreft. :okdan:
 
@ Lotuz..

As usual weer een fijn beatje..

@ Tinskey

Lekkere muziek wel... echt hip hop niet direct misschien, maar de klanken zijn mooi.. Als ie wat rauwer uitgewerkt zou worden en de beat meer aanwezig is, zou t misschien best een lekkere hip hop beat kunnen worden!
 
Lol, ik was gisteren dit aant maken, maar ik weet eigenlijk niet of 't wel hiphop is :P

Maarja: http://www.last.fm/music/MaVGMUSIC/_/FirstBeat?autostart

Ey das grappig, ik heb van de week naar jou beats zitten luisteren op last.fm omdat je in mijn your listeners lijstje stond. :D Ik vond het allemaal heel dromerig en synthesizerachtig, waar opzich niks mis mee is natuurlijk, vooral als je pas 15 bent vooral zo door blijven gaan.


admin_barrie_stevens300_1.jpg
 
Ey das grappig, ik heb van de week naar jou beats zitten luisteren op last.fm omdat je in mijn your listeners lijstje stond. :D


Hey, ja inderdaad je maakt goede songs man!

Maar, een paar songs op mijn last.fm page zuigen hard.. ik wist toen net dat ik de bpm moest aanpassen om goed lopende loops te maken xD
 
Back
Top