Het Resultaat

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.471
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
credits staan onder wave-form, incluis de tekst.

mijn vak is dichter. muziek was eerst ter ondersteuing van teksten. de laatste tijd richt ik me vooral op 'songs', waarbij ik wel tekstflarden uit mijn werk gebruik.

gegroet!

 
Last edited by a moderator:
Klint erg arty...

Voor mij als leek klinkt het niet erg toegankelijk..
 
Erg leuk....
Niet toegankelijk? Daar kan ik niet echt inkomen, tijd voor wat verbreding in je pallet?
 
interessant en het heeft wel wat, alhoewel het niet mij ding is

de main vocal is gedubbeld? interfereert ergens met elkaar wat ik niet lekker vind klinken. ik zou de main vocal die er best mag wezen wat minder reverb geven en wat meer op de voorgrond dus. en dan de 2e en 3e stemmen ofzo met reverb ver links en rechts pannen en meer op de achtergrond, minder volume dus

leuk als performance bij visuele kunst expositie denk ik

de schijn van het urinoir!
hahaha
 
Erg leuk....
Niet toegankelijk? Daar kan ik niet echt inkomen, tijd voor wat verbreding in je pallet?

mwah.. ik denk toch een smaak ding. Het luistert voor mij niet lekker weg.. En voor de rest bedoel ik er niks negatiefs mee.
 
na 3 minuten heb ik hem afgezet.. Hier wil ik mijn tijd niet aan verspillen.. Dit is kunst, en daar behoor je in een bepaalde omgeving te zitten, niet op je bureaustoel achter de computer. En sorry, ik ben niet zo'n voorstander van "kunst". Veel te abstract allemaal. Wel succes uiteraard.
 
Back
Top