SMTSVHSMJGPSIKOJ!

Het zijn vooral voormalig leden met een ban. Die voelden zich in veel gevallen wel de Prince, Madonna of W.F. Hermans onder de leden denk ik ;)

internet-spoken !

ik denk dat een hoop echte Prince, Madonna of W.F. Hermans hier gewoon vrijwillig weggaan.
 
Niet de echte Prince maar een soort look a like kijkt hier ook. Met naam-en achternaam...

Over het nummer, als je maar plezier hebt gehad, met titel of zonder, dat is het belangrijkste.
 
ik denk dat je het plezier al kan horen in het nummer zelf! :mexico:

Frank Zappa vroeg zich ooit af: "does humour belong in music?"
 
ik denk dat je het plezier al kan horen in het nummer zelf! :mexico:

Frank Zappa vroeg zich ooit af: "does humour belong in music?"

Kijk, dat is een van de kernen. Muziek zonder "humour" of genot... Alsof het kantoorwerk is... Leeft niet echt hé...
 
als ik een brood bak thuis, ben ik nog geen bakker. ik heb een paar planten op mijn terras maar dan maakt me nog geen tuinman. maar ik heb wel 'Componist' op een HBO-papiertje staan en me jaren en jaren opgesloten met boeken, muzike, keyboards en gitaren om muziek te leren doorgronden en te beheersen.
ik ben totaal niet bezig met dance producties, maar soms komt dance wel langs omdat ik nu eenmaal elke stijl muziek die er bestaat wil beheersen. maar over het produceren van een dance hit track MTV song heb ik geen kaas gegeten.

en ik vind het kader. wat ik stel niet zo gek en begrijpelijk en houd niemand tegen een hele hoop op te merken of te vragen.... ik heb alleen helemaal geen behoefte in kritieken of tips die gaan over de productie kant ,,, hoe dit beter zou kunnen klinken.
het interesseert me geen zier dat je vind dat het wel een lekker trek is maar dat je het basje niet mooi vind klinken. het komt allemaal droog uit een en dezelfde keyboard. veel meer had ik toen niet naast een EMAX II sampler.

Aan de reacties te zien heeft het kader wat je maakt best wel invloed op wat wie dan ook er van wilt zeggen:) Je vist daarnaast wel erg naar een reactie.....beetje rare manier van doen.
Wat ik ook vreemd vind is dat je ongeveer in elk topic wilt roepen dat je een gediplomeerd componist bent. Erg fijn voor jou, je hecht er blijkbaar veel waarde aan.
Om ot te zijn ik heb te track beluisterd en ik vind het zeer slap in compositie, het is blijkbaar al een wat oudere track en ik kan alleen maar hopen dat je momenteel wat beter werk neer kan zetten.
 
ik heb alleen helemaal geen behoefte in kritieken of tips die gaan over de productie kant ,,, hoe dit beter zou kunnen klinken.
het interesseert me geen zier dat je vind dat het wel een lekker trek is maar dat je het basje niet mooi vind klinken. het komt allemaal droog uit een en dezelfde keyboard. veel meer had ik toen niet naast een EMAX II sampler.

Maar waarom post je het dan? Op deze manier wil je enkel en alleen positieve reacties toch? :)
Ik zou lekker iets posten en verder geen eisen stellen wat betreft de soort van feedback die je wil..

Ik vind je track meer muziek voor een TV programma, iets voor man bijt hond bijvoorbeeld...
 
hahaha, wat een fijne reacties weer maar kan er echt helemaal niks mee. beetje zin en inhoudsloos geschop....
ik heb het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen maar blijkbaar voelen sommigen zich hier in een keer nutteloos worden als ze niet hun 'diepgaande' visie over een muziekstukje van een ander kunnen gieten. de wereld vergaat toch niet als je gevraagd wordt even geen kritiek te geven over hoe iets wel of niet beter had kunnen klinken? waar het omgaat is dat het MIJ niet interesseert. het kan mij niets schelen hoe dit nummer nog beter kan....of wat het mist..en dus ook niet wat iemand van dit forum te zeggen heeft daarover. dat wou ik even vermijden. zo gek is dat niet.

waar het mij wel om gaat:
en er zitten wel interessante elementen in waar je het wel over kan hebben! daarom heb ik het gepost. blijkbaar zien mensen die elementen niet of willen ze alleen lullen over dingen die ze wel begrijpen. ik weet het niet. ik vind dat toch echt jammer....maar misschien is dit gewoon geen geschikt forum voor mijn muziek omdat ik niet dance beats 4 on the floor gericht denk en werk. wat toch wel 99% van het forum lijkt te doen en ik kan ook vaak niet meegaan in hoe hier over muziek wordt gepraat. lijkt soms voor mij een heel andere taal dan ik spreek.
ik maak geen tracks... ik maak geen vette beats. het interesseert me allemaal geen sier. ik maak muziek. ik verzin noten en ritmes. En dit was nota bene ook nog eens voor iemands verjaardag.

en het zijn maar meningen toch? de een vind dit en die ander weer dat: Een engelsman uit de muziekindustrie zei nu juist weer over dit nummer/schetsje (want het is nooit afgemaakt) dat het een hit zou kunnen worden als ik het een duidelijkere vorm geef met couplet en refrein. dat is natuurlijk ook maar een mening maar voor mij wel zeer betrouwbaar en waardevol en een groot compliment ook.

en al dat persoonlijke gehak op mij is slechts kinderachtig te noemen en zegt meer over de persoon zelf die dat doet. ik zit zelf nergens mee en ben blij met wie en wat ik ben! en daarom blijf ik gewoon hartelijk lachen om alles want straks kan ik mezelf niet eens meer serieus nemen! :mexico: :mexico: :mexico:
 
Je zit hier op synthforum.nl.........de rest kan je dan zelf wel invullen lijkt mij.
En dat 99% van de mensen hier dance gerichte muziek maakt is natuurlijk onzin, luister maar naar de ingezonden tracks voor de synthforum 2014 contest:)

Jij komt bij mij meer over als iemand die zinloos moeilijk aan het doen is, maar dat is natuurlijk gewoon een mening gebasseerd op communicatie via een forum:)
 
geluiden komen naast zelf gemaakte samples van gitaar , mondharmonica en stemmen uit dit monster:

Yamaha_DJX.jpg

Dat was me allerleerste echte keyboard.. cheezy jup.. maar wel erg geinig
 
Hahaha...er wordt veel gelachen in het liedje, leuk.
Ik moest ook veel lachen om deze thread!
Wat een mooie samenloop :D
 
Hahaha...er wordt veel gelachen in het liedje, leuk.
Ik moest ook veel lachen om deze thread!
Wat een mooie samenloop :D


:okdan:


de volgende die ik plaats is ook binnen een kader:
je MOET verplicht mij uitleggen wat ik allemaal niet goed heb gedaan en jou grenzeloze expertise er op los laten! dit is niet cynisch bedoel maar als tegenovergestelde grap op dit L.O.L. House topic.

het wordt dan ook een trek om te lachen..of hoe heet dat in de professionele wereld: Een track. (dat is toch engels? moet je dan niet zeggen: a track!.....of netjes in het Nederlansch vertaald: ik heb laatst weer een nieuw vet spoor gemaakt)

en er zullen zeker een of meer SF-leden allesvernietigend schrijven: maar al je muziek is om te huilen! =(

maar dat is dan wel weer om te lachen! :mexico:
 
Prima track in een redelijke mix. (als ik zie wat er aan hw gebruikt is :D)

Ik zie dit wel in een psx spelletje terug van vroeger waarbij je schotels op stokjes moet balanceren met een zandloper ernaast haha!!

Lachu
 
he KSUS,

ja, die DJX yamaha keyboard is in dit nummer de enige keer geweest dat ie enigszins dienst deed als
basisgeluidsbron. verder klinkt dat ding eigenlijk te dun voor wat dan ook!
 
Hehe, ik kan der wel wat mee hoor. Moet je ervoor hebben?:P
 
Hehe, ik kan der wel wat mee hoor. Moet je ervoor hebben?:P

helaas.....hoe graag ik hem ook kwijt wil...ik moet hem houden omdat in een periode ik er veel mee heb gemaakt. ik kan die muziek niet zonder de DJX afspelen.

bijnaam van het yamaha ding is in mijn studio: Gadget
er zit van alles op, massa's klanken, sampler, tot en met LP Filter en resonantie en effecten...maar het blijft speelgoed!
 
Back
Top