[Progressive/Electro HOUSE] Bigger

bsimson

Ingeburgerd
Lid sinds
6 juni 2013
Berichten
67
Hallo SF'ers,

Ik heb nieuwe track op SC gezet, als je van het genre houdt (of niet, en je wilt jezelf pijnigen8o ) dan zou ik het super vinden als je er naar wilt luisteren en als je tijd hebt om commentaar te geven.

Groeten

 
Hallo SF'ers,

Ik heb nieuwe track op SC gezet, als je van het genre houdt (of niet, en je wilt jezelf pijnigen8o ) dan zou ik het super vinden als je er naar wilt luisteren en als je tijd hebt om commentaar te geven.

Groeten

https://soundcloud.com/bsimson/bigger-original-mix
Ik vind hem binnen het genre wel goed, weinig op aan te merken, dit moet je toch wel ergens kunnen slijten lijkt me?
 
Bedankt voor jullie reactie.
Geen idee of ik het zou kunnen slijten, ik ben al blij dat er mensen zijn die de moeite nemen het überhaupt te luisteren:D
 
Klinkt lekker. Ik zou die vocal samples in het begin een halve toon omhoog pitchen) waar hebben we dat meer gehoord het afgelopen etmaal? :). Lekker stevig trackje verder. Fijne opbouw, aardige progressies. Die gesidechainde pad zou ik iets meer synchroon laten lopen denk ik. Komt er naar mijn smaak net iets te vroeg in steeds.

Vanaf 3:00 zou het van mij iets funkyer mogen, minder stampwerk 4/4 en iets minder open hh op elke tel. Verder gewoon een lekkere track!
 
Back
Top