[TRACK!!] rechtfuller

Der_Mantie

Vintage lit
Lid sinds
5 juli 2005
Berichten
3.898
NOg een track, rechtfuller genaamd.

rechtfuller.

Ben benieuwd wat mensen er van vinden, van de mix en zo.

Al vast bedankt voor het luisteren! :W

nieuwe tracks ivm =nieuwe studio...

IMG_4245.JPG
 
Lekkere track, alleen wat te heftige compressie (of is dat suggestie?)
 
Gerrie,

Lekkere track hoor. Geen doorsnee beat, veel herhaling met subtiele verschillen. Je hebt je tools goed ingezet om een apart sfeertje te creeren. Welk gereedschap heb je gebruikt?
 
Lekkere track, alleen wat te heftige compressie (of is dat suggestie?)


Dat klopt als een bus hans.
Ik had de track klaar en dacht, onzekerheid enzo, heb er wat compressie overheen gesmeten en limiter... standaard domme fout maar het klonk wel ok.
hier kan ik wat mee, dank je wel

masteren is toch mar voor een paar gasten weg gelegd al hir.
wellicht iemand die nog goede tips heeft qua dat?
 
Gerrie,

Lekkere track hoor. Geen doorsnee beat, veel herhaling met subtiele verschillen. Je hebt je tools goed ingezet om een apart sfeertje te creeren. Welk gereedschap heb je gebruikt?


Dank je wel.

voor deze track hb ik voornamelijk een md, asr-x (melodie), en G2 engine ebruikt. + externe effecten (dp4)

bedankt voor het luisteren :)
 
nice! Wat is md? machinedrum?

pad voelt soms een beetje droog. Beat een beetje klinish, misschien wat meer dirt/tape saturation op zoiets.

Ik hoor graag een nieuwe versie met mindere compressie.
 
Het is inderdaad een apart sfeertje, wel cool :okdan: Die strings gaan een klein beetje vervelen na een tijdje, misschien dat je die halverwege ergens even een tijdje weg kan laten of zoiets. Qua mastering zou je misschien eens side chain compressie kunnen proberen, of een gewone compressie (vrij snappy) op de percussie alleen. Die is een beetje mat heb ik het idee. Verder heb ik zelf ook moeite met mastering dus ik ken het probleem :) Misschien ook eens een milde limiter gebruiken zodat je een wat voller geluid krijgt.

Mijn MP3 staat trouwens weer online ;) :D
 
Het is inderdaad een apart sfeertje, wel cool :okdan: Die strings gaan een klein beetje vervelen na een tijdje, misschien dat je die halverwege ergens even een tijdje weg kan laten of zoiets. Qua mastering zou je misschien eens side chain compressie kunnen proberen, of een gewone compressie (vrij snappy) op de percussie alleen. Die is een beetje mat heb ik het idee. Verder heb ik zelf ook moeite met mastering dus ik ken het probleem :) Misschien ook eens een milde limiter gebruiken zodat je een wat voller geluid krijgt.

Mijn MP3 staat trouwens weer online ;) :D


hoi bergen,

bedankt voor je comentaar.
er staat te veel comp op de eindmix en de strings kunnen meer variatie gebruiken.
bedankt voor de tips.

ik ga je mp3 beluisteren :L
 
Back
Top