MusicWiki zoekt artiesten / bands die hun biografie op de wiki zetten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Bericht door een moderator:
Ik heb de discussie even opgeschoond. Kan het een beetje on-topic en netjes vanaf nu...
 
Ten eerste, ik heb niemand op de negeerlijst gezet (behalve timar dan, met zijn negatieve maar toch beledigende reacties).

Ah, wat een mooie contradictie, een van de beste die ik gelezen heb.

Wat zijn jullie een stelletje zeurders bij mekaar (met uitzondering van de paar die wel normaal kunnen reageren zoals Heine, Ptaurus, Coen etc), meesten hebben niets beters te doen dan anderen woorden in de mond te leggen die ze niet eens zo bedoeld hebben en al dat gezeur hierzo.

Dat de leden van SF (incl mijzelf) "zeurders" genoemd worden is zo onderhand wel bekend. Tja zo gaat dat nou eenmaal op forums, en wat is er mis mee, in dit topic bleef het redelijk beschaafd toch?

Ik heb het hier helemaal gehad met dit forum, jullie zullen mij hier dus ook niet terug zien (tot grote vreugde van sommige anderen hier).

Jammer, maar helaas...
 
Ik weet van niks joh, behalve dan dat het me opviel dat de topicstarter artikelen met dubbel L schreef, tot tweemaal toe.
 
Ik heb het hier helemaal gehad met dit forum, jullie zullen mij hier dus ook niet terug zien (tot grote vreugde van sommige anderen hier).

Wat is voor jouw niet meer terug zien. 10 uur 20 uur een week. Vul eens aan ......



Mod je mag deze wel verwijderen.
 
Bericht door een moderator:
Ik heb de discussie even opgeschoond. Kan het een beetje on-topic en netjes vanaf nu...

Bericht door een moderator:
Wat is hier niet duidelijk aan ?
Volgende wie hier de komende tijd oftopic gaat , kan een berichtje in zijn inbox verwachten
 
Wat is voor jouw niet meer terug zien. 10 uur 20 uur een week. Vul eens aan ......



Mod je mag deze wel verwijderen.

Nog een laatste keer dat ik hier op reageer. Ik ben niet meer zo veel actief hier, zit nu meer op andere forums.
Nu weer ontopic (en graag ook zo houden) , nu ook muzikantenbank
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top