Welke mixer moet ik nemen?

Nou wil Sam (degene die het koopt, hij heeft geen internet) wel een digitale kopen. Hij wil de Yamaha 01V maar geen Berhinger.. (om het merk denk ik). Maar volgens mij krijg je veel meer voor hetzelfde geld bij de Berhinger 3216. (bv. meer kanalen)
Maar ik zie ook bij de Yamaha maar 12 jack aansluitingen... Zijn dit dan stereojacks of zo.. want anders is het niet echt veel...
 
Laatst gewijzigd:
Je kan ook een 2ehands Tascam TMD4000 kopen (best met de 8 analoge input uitbreiding erbij) voor een 1500€, en die schat ik nog altijd stukken beter dan die Yamaha of Behringer.
 
Origineel geplaatst door RoelRoel

Maakt het heel erg veel uit als je een mixer 2e hands koopt? Want sommige mensen zeiden dat je dat niet moet doen... Maar wij moeten eventjes snel al onze demo's van het afgelopen jaar masteren en verbeteren met goed geluid en FXXXXXXXses, en dan weg ermee.

beste roelroelroel

* haast en spoed is zelden goed, & zeker als je gaat eindmixen
* het valt me ook op dat je niet vermeld op welke monitors/amp je mixt... & dit is toch wel een belangrijk gegeven als je een keuze van mixer wil maken (ik koop ook geen dure camera om dan de beelden op een 20 jaar oude zwart-wit TV te visioneren).
* eerst leren staan, dan leren lopen
*succ6

gr Jzz
 
ow sorry,

k had je kitlist (monitors) nog niet opgemerkt...
anyway,... koop er geen te dure mixer voor

Jzz
 
Het duurt toch nog wel een tijdje voor ie ze überhaupt kan kopen want hij moet nog even sparen dus is er nog genoeg tijd om te orieënteren.
Ow ja die laatste zin sloeg nergens op die heeft hij erbij getypt ;)
 
Back
Top