Hulde voor de moderators

Zeker weten! Hulde voor de moderators en systeembeheerders die tijd en energie steken in het onderhouden en inmiddels upgraden van het Synthforum-forum.
Het lijkt een vanzelfsprekendheid dat dit forum altijd online en actief is, gratis en voor niets! Toch zijn er mensen zonder wie dit niet mogelijk zou zijn. Dank hier voor!
 
Op het plaatje klikken en dan nogmaals erop klikken. Dan zie je: Edit Avatar. Daar kun je een plaatje uploaden of een link naar een afbeelding opgeven.

Gelukt,bedankt
 
kun je hier ook straf krijgen?? net als op facebook?? daar mag ik nu een maand geen likes posten omdat ik te snel achter elkaar berichten had geliked......


ik zag hier net ook zoiets verschijnen....
  • This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 5 seconds.
 
en voor een foto als dit mag je zelfs 2 weken niks meer posten waar dan ook..op fb..
 

Attachments

  • photo123339.jpg
    photo123339.jpg
    52,3 KB · Bekeken: 101
Fijn dat je nu grotere foto’s kan gebruiken i.p.v. 100 bij 100 pixels. :okdan:
Ok, maar er zal toch wel een max. zitten aan het aantal toegestane pixels?
 
kun je hier ook straf krijgen?? net als op facebook?? daar mag ik nu een maand geen likes posten omdat ik te snel achter elkaar berichten had geliked......


ik zag hier net ook zoiets verschijnen....
  • This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 5 seconds.

Daar hangen geen straffen aan vast, dat is gewoon een setting die je heel vaak op fora tegenkomt om spambots het leven zuur te maken.
 
Bedankt moderators, ex-moderators en toekomstige moderators voor het laten draaien van dit mooie forum! :okdan:
 
Geen idee of hier al een draadje voor is, maar ik wil graag mijn waardering uitspreken voor iedereen die betrokken is bij de upgrade van Synthforum. Ik weet niet of het veel of weinig werk was, maar ik vind het sowieso super dat jullie de tijd en energie er vrijwillig insteken. Hulde daarvoor! :okdan: :okdan: :okdan:

Namens het modteam zeg ik dank. Overigens zou ik niet de indruk willen wekken dat wij als modteam het meeste werk hebben verricht voor deze upgrade. Als ik een grove inschatting mag maken, dan zou ik zeggen dat 95% van het zweet en de tranen afkomstig zijn van Copini, ons aller Chef Bezemkast. Hij is de drijvende factor geweest achter deze grote upgrade. Dus hoewel ik de dank graag aanvaard, zal ik hem doorgeven aan Copini: Dank heer Copini voor al het werk en de geïnvesteerde tijd. En dank voor het zicht houden op het einddoel op de momenten dat het zwaar was :okdan:.
 
...Copini, ons aller Chef Bezemkast.
Is Copini soms ook een medewerker van het support team van vBulletin? Of is hij 'alleen' beheerder / forumlid?
Ik heb een gratis phpBB forum gehad met betaald hosting (ca. 30 euro/jaar) en ik had toen een vast iemand van het support team waar ik voor vragen / problemen terecht kon. Ook kon ik gebruik maken van forum support. Voor de vormgeving kon je uit een aantal (gratis) templates kiezen, maar een eigen "site builder" had het toen (nog) niet.

Maar een nieuw forum starten (zonder database) zal veel eenvoudiger zijn dan een database van een oud forum overzetten naar een nieuw forum en daarbij dit naar wens vorm te geven. Dus ik kan me voorstellen dat dit Copini heel wat zweet druppels zal geven. En zeker met het warme weer van nu. ;)
 
Back
Top