Contest 2017 deadline: wie haalt 't niet?

Met elke verandering komt positieve en negatieve feedback. Zoals aangegeven zal het mod-team ook leren van deze ervaringen. Zo proberen we een en ander steeds een beetje beter te maken.

Dit is wel een belangrijk dingetje denk ik - de wijzigingen die we dit jaar hebben doorgevoerd zijn voor het grootste deel gebaseerd op feedback van voorgaande edities die we als groep hout vonden snijden. Er waren meer goede ideeën, maar niet alles is haalbaar gezien de capaciteit en techniek die we tot onze beschikking hebben.

Ook dit jaar zullen we weer kijken wat goed ging en wat niet. Het argument dat de kerstvakantie een mooi moment is om aan een contesttrack te werken vind ik persoonlijk best een goede, misschien moeten we volgende jaar de inzendingperiode wat later starten en laten lopen tot het eerste weekend na oud & nieuw in plaats van het weekend voor kerst. Aan de andere kant heb je nu mooi in je vakantie tijd om te luisteren en te stemmen. Het ineens vrijgeven van alle inzendingen lijkt mij een goede wijziging (en als mod heb ik ondanks dat ik in de ingezonden tracks kan zien en horen expres niets geluisterd om er net zo 'fris' in te gaan als ieder ander).

Enfin, we zullen het zien. Wat mij betreft laten we het nu lopen zoals het loopt en kijken we, net als we dit jaar hebben gedaan, in de aanloop naar de volgende editie naar de dingen die goed gingen en de dingen die beter kunnen.

Wat betreft het aantal inzendingen; we zullen zien waar het eindigt. Het is natuurlijk te gek als iets heel erg leeft en veel deelnemers trekt, maar het in korte tijd moeten luisteren en beoordelen van meer dan 100 tracks heeft ook weer nadelen. Uiteindelijk blijft alles wat je doet een compromis.
 
Denk dat ze al hun muziek het hele jaar al in 'Tracks' hebben gezet, daarna blijft er niets over voor de contest. ;)

Onderandere. En ben nog steeds bezig met mijn broer aan de inzending van vorig jaar. Die ik dus niet opnieuw inzend wetens nog steeds niet klaar. Maar wie weet,,hij komt eind volgende wk nog n keer.

Ik heb een boel hobbys en muziek maken, doe ik op t gevoel en gehoor want ken er niks van. Dus dat vlot veeeeel trager dan een man die zijn daw en favo vsts gebruikt en muziektheorie beheerst. Zolang ik me vermaak is t doel bereikt.

Als ik een jam ineen stek, is dat een dag en nacht werk. Een track duurt vele dagen. Hele dagen. Dus dat kan enkel tijdens vakantie, alleen. Niet zo vaak dus.
 
Ik heb net genoeg tijd om 's ochtends te poepen :D
 
Aantal inzendingen zal wel oplopen, ik doe nu ook voor het eerst mee en vanwege de uploads allemaal tegelijk zichtbaar maken na de deadline heb je rustig de tijd. Andere jaren werdt er over een uitgestrekte tijd gepost en konden andere tracks een voorsprong krijgen, zeker na 100 tracks wordt je luistermoe en luister je misschien die laatste tracks niet meer. Nu wordt alles tegelijk "gereleased" dus dan kunnen we wat rustiger aan doen.

Ik vindt overigens de deadline wel meevallen, je weet het hele jaar dat de sf contest eraan komt dus daar kan je rekening mee houden. Het is niet zo dat de sf contest uit de lucht komt vallen ofzo, het is er al jaren.

Succes allemaal.
 
Ik heb net genoeg tijd om 's ochtends te poepen :D

Afhankelijk van waar u woont krijgt dit woord een heel andere betekenis.
Dus heeft u het nu over uw slaapkamer, of gaat het om sanitaire ontspanning ? :D

Waneer is oudejaarsnacht precies ? :D

Kijk, dat probleem hebben dus veel mensen. De oplossing is echter heel simpel. Je ontkurkt de eerste fles op 31/12 om 12:00 u.
's Nachts welteverstaan.
Niet 2 dagen ervoor. :dubbel:
 
Laatst gewijzigd:
Gisteren was er een nieuwe kerel bij me thuis en die kerel goochelt earcandy uit mijn speakers. Zo spijtig dat de contest niet wat later was, dan had ik weliswaar geen "affe" track gehad, maar toch al een flard zoete sound ipv mijn inzending nu :D
84 inzendingen is dik ok.
 
Nu nog de tijd vinden om alles te luisteren... dat lijkt voor sommigen een nog grotere opgave.. :D

pfew... hoeveel dagen hebben we nog??? Ik ben nu pas bij Hermax zijn inzending..
Heb links en rechts al een verdwaalde track beluisterd en van comment voorzien... maar goed en wel bekeken is het beluisteren misschien nog wel meer werk dan een track maken.....

Wel leuk om eens iets van anderen te horen uiteraard :)
 
Stemmen is vanaf 14 t/m 20 januari. Je hebt dus nog een kleine 3 weken. Moet lukken toch? :D
 
Ik heb niet zoveel uur per avond en de komende 2 weekenden zijn té gezellig om hier rond te hangen :D
Maar ik ga ervan uit dat er de laatste week (14-20 j) ook nog beluisterd kan worden?? :)
 
Back
Top