G4st - Gamanadan

G4st

CtrlPlus
Lid sinds
2 juni 2010
Berichten
47
Locatie
Heerlen
Nog net op tijd! Dit is mijn inzending voor dit jaar. Ben benieuwd wat jullie allemaal hebben gemaakt dit jaar.

 
Apart. Wat gegoochel en gestutter. Wat geknip en geplak. Bizar. Goed. Slecht. Prut. Boenk. Swap. Zap.
Deze track is alvast anders dan alle anderen. Op een of andere wijze origineel en dat verdient een dikke pluim !
 
ja, ik probeer nooit naar de opmerkingen van andere te zien voordat ik het nummer helemaal gehoord heb... kwestie van de verwachtingen neutraal te houden. Blij dat ik dat gedaan heb want dit is bere-sterk spul. Veel variatie en knappe (mss een beetje basic) geluiden die goed samenhoren! Allemaal zeer doordacht gedaan als je het mij vraagt. Gij krijgt een stem van mij!
 
is dit nauw hartstikke slecht of 3 Michelin sterren waard ik kom er nog niet helemaal uit.
ik vind de drums stukjes met de vocalen wel grappig gedaan.
voor mijn gevoel gaat dat stukje ook alle kanten op kwa stereo.
apart is dit zeker en dat waardeer ik zeker van deze compositie.
 
Ik denk dat ik hem wel goed vind. Morgen voor de eerste ochtendkoffie nog eens beluisteren :). Ik verlang op een gegeven moment wel even naar een moment dat de boel lekker aan elkaar wordt gelijmd met wat lange halen.
 
Technisch is het dik in orde. Echt knap in elkaar gezet. Muzikaal gezien doet het me wat minder, maar het heeft zeker z'n momenten.
 
Ja lekkere originele sound! Valt onder de glitch hop denk ik? Luister dat verder zelf niet, maar zo een nummertje tussendoor kan ik zeker wel waarderen hoor! Deze krijgt zekere punten alleen al voor orignaliteit, maar buiten dat zit het technisch ook allemaal dik in orde. Hier weer een stem erbij, good job!
 
Thanx voor de reacties! Ik moet eerlijk zeggen. Nadat ik al jullie inzendingen heb geluisterd besefte ik me pas dat ik een totaal ander nummer had willen inzenden. Normaal ben ik juist erg van de melodieën en ik was er vanuit gegaan dat vocals niet mochten (weet neit waarom). Eigenlijk horen op deze beat nog vocals te liggen. Ik dacht dat deze track in de smaak zou vallen omdat ik alle sounds zelfs heb gemaakt en het gevoel was dat het origineel was. Maar ik begrijp goed dat het zo wat langdradig is. ik had gewoon een hele track met gitaar, synths, vocals en alles kunnen inzenden haha! 2020 dan maar! Al komen dan ook de aliens dus even kijken hoe dat loopt
 
Lees de commentaren eens opnieuw, hij valt toch in de smaak.:)

haha ja ben ook blij met de reacties hoor. Besef me alleen dat ik veel meer opties had nu ik jullie nummers hoor allemaal. tof om te checken allemaal!
 
weet het even niet. is het nu een wat onsamenhangend geluidsexperiment (waarbij ik NIET van de boergeluid houd, sorry) of is het allemaal heel goed doordacht? ik hoop het laatste en dan krijg je een compliment.
 
Mooie geluiden, mooie ingewikkelde drumpartij en een lekker anders nummer. De geluiden zelfgemaakt? Kan je iets meer in detail treden? Over bv dat keelgeluid? Ik heb een tijdje geleden het Barton Switched Resistor filter gemaakt, daar lijkt het veel op. Maar de jouwe klinkt dan wel mooier.
 
Back
Top