rdilago - Pieta

Lekkere spacey maar houdt voor mijn gevoel wel na de intro op, zo voelt het althans voor mij
 
heerlijk die zware melodische bas in het begin. ook het daarna overnemen door de pads van het thema is goed gedaan. ook ik krijg Tangerine Dream gevoelens. het nummer heeft een mooie ontwikkeling van heel breed, groot tot klein subtiel zonder dat het stoort. en dat in 4 minuten! ja, prima nummer.
 
Wow! ik ben zeer blij met de vele positieve reacties, dank u allen! had ik eerlijk gezegd niet verwacht gezien ik doorgaans in de onderste regionen eindig.
 
Dank je wel!
 
Zo, nu nog wat waardering rondstrooien:

Algemeen: ik vind dit jaar veel te veel inzendingen erg goed en had wel 40 stemmen willen toekennen.
Meerdere keren onderling vergelijken hielp niet echt om dit aantal wat terug te brengen.
Maar er sprongen er wel steeds een paar tracks uit.
Dus besloot ik uiteindelijk om voor de contest, we zijn tenslotte op zoek naar de winnaar, alleen die 5 asociaal goede tracks een punt te geven (en nog wat zwaar ondergewaardeerde inzendingen).

De waardering voor de mooie muziek, soms opzwepend, soms om lekker weg te dromen, lekker voor in de auto, mooi voor een film, erg mooie synth geluidjes, etc. etc. doen we dan maar met mijn welgemeende waardering ;)

Jou score in mijn lijst: 8,5 ++ +
Erg mooi. Ook nu weer helemaal uitgeluisterd. Mag best langer. Ga ik zeker nog vaker beluisteren.
 
Dank u allen die op mij gestemd hebben, een 11e plaats daar ben ik heel blij mee. Mijn beste resultaat ooit!!!! met een track waarvan ik het zelf absoluut niet had verwacht. DANK! DANK! DANK!
 
Back
Top