Von Naphoven - Like a Horse

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
14.893
Locatie
Den Bosch
Mijn inzending van dit jaar heet "Like a Horse".

 
Nix mis met de 90's :P.
Een lekker nummer om mijn nieuwe versterker eens flink open te gooien.
Toen kreeg ik wel een beetje ruzie met mijn oren, maar met een flinke EQ dip in het midhoog en een lekker boostje in het sub (want ik hou er zo van) stuiterde ik heerlijk door mijn studio.
 
Is 'gewoon' goed gedaan. Er zitten namelijk behoorlijk wat op elkaar afgestemde elementen in die 'werken' Misschien wat voor de hand liggend allemaal, maar dat mag en beter zo dan een hoop onsamenhangend gedoe !
Voor mijn part toch een van de betere tracks van SFC 2018, you got my vote.
 
luister altijd met plezier naar jouw tracks, ook vanwege de mooie sequencer loopjes en gelukkig komen die aan het eind er lekker in. is wel een heftig nummer, maar ja, een paard kan óók zo zijn. ook complimenten voor de productie, ben altijd jaloers op mensen die dat gewoon goed kunnen.
 
Bedankt voor de reacties! Deze track was een beetje een 'leftfielder' voor mij - in een genre (progressive/psy) waar ik zelf altijd wél graag naar luister maar waar ik mezelf over het algemeen niet vaak aan waag. Ben er zelf in zoverre tevreden over dat ik redelijk buiten mijn comfortzone ben gegaan en het resultaat best geslaagd vind, tegelijkertijd onderken ik ook dat het vrij conventioneel en misschien wat ouderwets is.

Wat betreft de titel - deze zou eigenlijk zijn "Prince Unicorn - Hung Like a Horse", maar omwille van de goede vrede heb ik maar mijn eigen naam en een gekuiste versie van de songtitel gebruikt :D
 
Wat betreft de titel - deze zou eigenlijk zijn "Prince Unicorn - Hung Like a Horse", maar omwille van de goede vrede heb ik maar mijn eigen naam en een gekuiste versie van de songtitel gebruikt :D


Zonder zever, toen ik zag staan "Von Naphoven - Like A horse" en dan die avatar erbij dacht ik heeft hij nu die titel bedacht tijdens het douchen ofzo waarbij hij tegen zichzelf zei i'm hung like a horse laten we dat nemen als titel maar dan subtieler.:D Das jouw soort humor zo een beetje hè:D
Scroll ik naar beneden en lees ik wat je daar in je reply zet wat ik quote...lachkick.

Het nummer vind ik naar Underworld en early Chemical Brothers klinken, Leftfield ook zelfs wat Faithless, ik hoor wel die invloed van de Big Beat periode uit de jaren 90 en dat is een compliment. Ik zelf luister graag die stijl en heb er vele goeie herinneringen aan.
Mooie Track!:okdan:
 
Goede track hoor.
Ik heb geen paard zien langskomen maar wel lekker geluisterd...
Prima compositie en ook qua sounddesign en produktie heel geslaagd, top!
 
Technisch uitstekend. Stijltechnisch klopt het ook wat mij betreft. Dus buiten je comfort zone treden doet je goed. Volgende track een lounge nummerke? Het enige dat ik zou weglaten is dat acid dingetje. Niet zo goed als vorig jaar, maar nog immer dikke hulde.
 
Mooi gemaakt. Wel een beetje een nummer waar niet echt iets in zit wat er echt uit steekt. Verder wel netjes geproduceerd en zo, en da's ook belangrijk.
 
Wederom weer een top productie van je Nap, het heeft wat post millennium in zich en zou het zo in een post millennium trance set kunnen draaien. :okdan:
 
Zoals gewoonlijk is je mix weer dik in orde. Prima track, niet super origineel, maar wel heel goed uitgevoerd. Lekker stukje als die stab synths erinkomen rond de 1:50. Klein puntje van kritiek, de fx zijn af en toe wat teveel op de voorgrond. In het intro is dat prima, maar in de rest van de track leidt dat wel af.
 
Back
Top