Alk - Finding a way out

Wat is dit catchy. Mooie melancholieke compositie, je zang draagt hieraan bij. Hij blijft een beetje op de vlakte. Ik denk dat je je mooie stem echt op de voorgrond mag plaatsen!
 
Dit is gaaf! Goeie stem, goeie sfeer. Ik heb genoten. Zoals eerder bemerkt ben ik ook benieuwd als er iets meer processing bij komt kijken vooral op de vocalen.
 
Heerlijke geluiden, prima gezongen (voor zover ik daar verstand van heb), maar ik mis nog de mastering-saus en misschien nog ergens een beetje spanning en energie. Het nummer begint met "You are wrong" en de boosheid die daarbij zou kunnen horen, zou ik wel ergens terug willen horen.
 
Zo'n heel kwetsbare female vocal erbij zou het voor mij mooier maken.
Het mag ook iets langer duren dan.
Prima inzending, goeie track!:okdan:
 
Bedankt voor de mooie reacties (en ook voor de kritiekpuntjes natuurlijk.) Dat wat ik in het liedje heb proberen te stoppen wordt er blijkbaar ook in teruggehoord. Daar word ik wel blij van.

De toch wel terugkerende kritiek, dat mijn stem wat ingehouden klinkt, is terecht denk ik, maar tegelijkertijd weet ik niet of ik het heel veel beter kan... ik ben enigszins beperkt als het gaat om bereik en intensiteit van mijn stem en ik heb gemerkt dat ingetogen zingen voor mij vaak het beste werkt. Bovendien vind ik het zelf ook het mooist klinken zo.
Wat ook wel een rol zal spelen is dat ik niet altijd een voorstander ben van overvloedige (lees: hoorbare) reverb e.d. Ik sta daar wel eens een beetje alleen in geloof ik.:)
 
Je kan er nog van alles mee doen maar waarschijnlijk wordt ie er niet eens beter van.
Ik vind 'm ook mooier naarmate ik 'm vaker hoor :okdan:
 
Wauw, hier hou ik van! Prima nummer, goede stem en lekker eenvoudig! Ik stem!
 
Ha fijn!! Een track met zang :okdan: Ik doe zelf ook heel graag wat met vocalen maar voel me soms weleens een beetje eenzaam daarin tussen al het synthgeweld.. Goeie expressie en uitspraak, mooie stem ook man!! Goed gedaan ook met die koortjes.. ;)
De track klinkt dikke prima!! mooie lead.. met daarop de redelijk droge drumpartij.. wat aan de andere kant ook een mooi contrast oplevert.
Qua compositie wordt ik hier ook helemaal blij van.. :okdan:
 
Back
Top