Gloomer - Second To None

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.125
Locatie
België
Hallo luitjes,

Hier is mijn bijdrage voor de 2016 contest.
Het originele is van DJ Superchief, ik mocht er een remix van maken.

Hopelijk kunnen jullie wat genieten van deze trance track.

Groeten,

Gloomer :)

 
Last edited by a moderator:
ja echt geweldige inzending.
echter zou ik hem wel eens willen horen met een paar bpm lager.

ga zo door gloomer.
 
Dank je wel beste Bob !! :okdan:

FYI : deze track wordt bij Kerstmis verkocht op Beatport, Google Play, Amazon en iTunes :D

De opbrengsten daarvan gaan integraal naar DJ Superchief !
 
ja echt geweldige inzending.
echter zou ik hem wel eens willen horen met een paar bpm lager.

ga zo door gloomer.

Mmmnee, niet een paar bpm lager, zou afbreuk doen aan't origineel..

Dank voor je fijne woorden Eduard, blij dat je'm goed vindt ! :P
 
Gloomer tis niet mijn smaak, maar sjee wat is dit lekker geproduceerd. Klinkt goed hoor!

Wow, niet je smaak maar toch zulk een mooie commentaar, dat apprecieer ik, dank je wel Krek ! :okdan:
 
Lekker dansplaatje hoor Gloomert! En nobel dat je DJ superchief de winter doorhelpt met de opbrengsten :)

Hey thanks man SB-SIX, mooie commenntaar.. :P

Ja, persoonlijk vind ik niet dat je met remixen geld màg verdienen, alle eer gaat naar Superchief ! Het zou gewoon niet eerlijk zijn imho. :erm:
 
Persoonlijk vind ik dat niet fair t.o.v. de kreator van het nummer, kan het moeilijk anders formuleren..

't Klinkt misschien stom, I know, maarja, zo zit ik nu eenmaal in mekaar.. :stupid

Thanks voor je bezoekje SynnyS !
 
ja ik vind het ook eerlijker dat er ook gewoon de grote gedeelte naar de bedenker van het nummer gaat.
maar een klein gedeelte mag wel naar de remixer gaan.
maar minder dan als je het zelf hebt gemaakt.
 
Top productie Gloomer!! :) Is niet helemaal mijn stijl (zoals je weet) maar mijn waardering heb je. Goed bezig!! :mega:
 
Totaal mijn stijl niet, maar ik hoor wel dat het keigoed gemaakt is. Geef mij hetzelfde materiaal en ik doe het je niet na.
 
zoals altijd, jan, zit het weer perfekt in elkaar. de BPM is precies goed. komt lekker mooi op gang, en dan; ja!
je overgangen, ook weer erg goed (en ik kom even niet op de andere technische term, o ja); de breaks moet men ze noemen... produktietechnisch wederom erg goed... en ik merk op, dat het enigszins ingetogen klinkt, wat goed werkt, kwa produktie, tegenover je andere produkties (is geen kritiek, voor de duidelijkheid, op je andere produkties, maar het valt op me op, en dat het hier goed werkt, ik herhaal, ik houd van herhaking...).
mooie, afwisselende, in elkaar overlopende geluidslagen.

top weer, jan! (en zit hier burostoel te dansen...)

en lekker einde...
 
Laatst gewijzigd:
gave productie, zonder meer maar ik wordt oud en bij de eerste de beste beat wordt het mij al te drukkend
maar dat ligt dus aan mij, want in de auto vind ik het nog wel eens een leuk genre. Maar nu ik door alle inzendingen ga stoort het mij direct en ben er maar snel door heen gegaan. En omdat het geen origineel is krijgt het zo wie zo niet mijn stem.
 
top weer, jan! (en zit hier burostoel te dansen...

Hihi, grappig.. Dank je wel voor deze heerlijke uiteenzetting Arjan, doet zo heel erg deugd om te lezen.. Fantastisch gewoon !! :okdan:
 
Back
Top