Unic - Inside Joy

Een vriendin van mij heet Joy... Dan krijgt de titel ineens een extra betekenis.. ;)

Goeie track!!
 
Gezien het onderschrift bij mijn forumnaam geef ik niet téveel commentaar op het masteren. :D Ik zal het erop houden dat hij zeker in het tweede deel voor mijn smaak nogal iel/kil klinkt, en soms een schijn van overstuurd. Dat roept op zich een '80's sfeertje op, maar ik ben van dat soort mix geen fan. :)

Maar goed, de track op zich. Weerom zeer goed stukje Unicwerk! Qua stijl is dit mijn smaak dus dat begint al goed, en het is binnen de stijl een zeer degelijk nummer. Mijn stem heb je! Ik hoop nog veel van jouw creaties te mogen horen.
 
deze is uiteindelijk bij mijn de drie beste/ leukste/ mooiste/ orgineelste gekomen.

eigenlijk is je nummer een groot opgeblazen clichee! een soort climax van een heldenfilm!

lekker positief en opbeurend!
 
ja, ik bedoelde het dan ook vooral positef!

stem dan maar op mijn inzending: spookhond
 
zoals ik van je gewend ben weer een lekker feel-good nummer.
pakkend, spontaan, fris, ongecompliceerd, goeie spanningsboog van begin tot end. de unic approach van lekker live spelen als basis en dan daaroverheen uitbouwen ... denk ik zo?
 
Ik heb de meeste tracks op deze contest gehoord en Ik vind de hook in deze track echt super.
Als je er verder niks mee doet moet je het me maar eens laten weten. :verkoght::)
 
Back
Top