Behringer - System 55 Modular

Die Cat ziet er wel tof uit zo. Die moogclone is me wat te priegelig. Is die MOSLAB al een stuk beter :)
 
Als je het heel minimaal en Moogie wil houden: er komt ook een kloon van de CP1A power module. Samen met het filter in een klein doosje.. :)

En een elastiekje om aan 5 knoppen tegelijk te kunnen draaien, ik zeg maar wat hoor. Ik weet niet of ik ooit genoeg geld ga krijgen. Wel bedankt, heeft een beetje overzicht gegeven qua kosten. Het is niet duur nee. Maar ja, prioriteiten.
 
Na een paar weken spelen met de modules die tot op heden op de markt zijn verschenen, begin ik al beter een idee te krijgen waar dit naar toe zou kunnen gaan. De 960 sequential controller is vandaag ook officieel gepresenteerd:

960-SEQUENTIAL-CONTROLLER

Iemand nog suggesties voor een full-blown set-up (+- 4x 168HP) ?

In originele set-ups zie ik een "sequential rij" met een dubbele combi van 960, 961 en 962. Helaas is dit in Behringer-formaat 170HP.. net 2HP teveel voor een mooi "standaard"-rijtje. Beetje puzzelen dus nog.
 
Week 36 komt 960 volgens Bax. (Ja lach er maar om in je vuistje net als ik, over levertijden daar ;p) Maar ok ik geloof er een beetje in. haha
 
Mag ik de kenners hier iets vragen:

Ik las dat de Behringer 921b VCO Hz/V nodig heeft en dat de bijbehorende 921a (VCO-driver) daarom Oct/V omzet naar Hz/V.
Betekent dit dan ook dat je:

- De 921b met een synth uit de Korg MS / Yamaha CS serie zou kunnen aansturen ?
- De 921a als log -> lineaire converter te gebruiken is, bijv. om een MS-10/20 etc. aan te kunnen sturen vanuit een Oct/V keyboard of synth/seq?
- Is er hier ook iemand die dit geprobeerd heeft ?

BVD! vr. groeten
 
Was benieuwd of iemand de hele set heeft gekocht?
Zag dat hij bij Bax omdat hij daar wel leverbaar is 3000 euro kost?
 
Back
Top