• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Behringer LmDrum Hybrid 8/12 bit Sampling Drum Machine

Attachments

• 83916743-F251-4A19-9410-CC8BFB5BE3C9.jpeg
    83916743-F251-4A19-9410-CC8BFB5BE3C9.jpeg
    136,7 KB · Bekeken: 5.690

BlackEyed

Best lang lid
In het recente verleden is naast Milli Vanilli, Behringer het ergste dat Duitsland is overkomen.

Maar een nieuwe Linn Drum zou ik zelfs van Milli Vanilli hebben gekocht. (Zouden deze samples wel zelf ingespeeld zijn?)

DRe

SSM spacestation
Wow cool deze ga ik nog kopen
295 euro hoop ik… dit is wat ik nog niet had en een Emusp1200 natuurlijk.

Akikaze

Hardware only
Behringer heeft me bevestigd dat er analoge filters in komen, zoals in het origineel. Niet alleen met samples van de LinnDrum maar ook van de Oberheim DMX.

Nap

XVintage lid
Van de oude drumbakken vind ik de Linndrum denk ik wel de gaafste. Dus, in tegenstelling tot de zoveelste nieuwe TR-x0x kloon, zeker geïnteresseerd! Maar ze geven aan dat het nog wel even gaat duren dus geduld....

nomore

Lintage Vid
Behringer heeft me bevestigd dat er analoge filters in komen, zoals in het origineel. Niet alleen met samples van de LinnDrum maar ook van de Oberheim DMX.

In de render is duidelijke een analoog filter sectie te zien dus dat klopt :D Waar ik het meest benieuwd naar ben is hoe het 8/12 bit algoritme eruit komt te zien, als dat bijvoorbeeld overeenkomt met de Isla SP 2400 dan kan het wel eens interessant worden.

lijkt allemaal leuk maar ik verwacht er niet veel van.
vooral omdat er in de software geïnvesteerd moet worden en ik BH dat vaak zie afraffelen.
minijack multi outs?

Akikaze

Hardware only
In de render is duidelijke een analoog filter sectie te zien dus dat klopt :D
Voor elk instrument één analoog filter. :D

AxiMaxi

Het is tijd voor muziek!
Het feit dat hij op een Linn Drum lijkt, vind ik misleidend, aangezien het verder een heel andere machine lijkt te zijn.
Het is gewoon een sampling drum machine, zoals Roland en Elektron er inmiddels ook al eentje op de markt hebben en waar je ook Linn Drum samples in kunt stoppen.

theemagician

Ingeburgerd
Ik zie dat ze de pads van de Arturia Drumbrute omgedraaid hebben in deze mockup. Creatief! :D

nomore

Lintage Vid
Het feit dat hij op een Linn Drum lijkt, vind ik misleidend, aangezien het verder een heel andere machine lijkt te zijn.
Het is gewoon een sampling drum machine, zoals Roland en Elektron er inmiddels ook al eentje op de markt hebben en waar je ook Linn Drum samples in kunt stoppen.

Ik denk dat het verschil met bijv. een digitakt is dat het duidelijk een 8 / 12 bit sampler is die, neem ik aan, het karakter van de Linn Drum moet gaan nabootsen. In hoeverre dat gaat lukken moet nog blijken.