X

Native Instruments Komplete 12

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Native Instruments Komplete 12

Native Instruments heeft Komplete 12 beschikbaar gemaakt voor pre-order.

Click image for larger version

Name:	native-instruments-komplete-12-273276.jpg
Views:	1
Size:	61,5 KB
ID:	3641993

www.native-instruments.com/en/products/komplete/
    Laatst gewijzigd door Dr van Lansberg , 27 september 2018, 23:34.

Nice en een nieuwe Versie van de S88 is er nu ook. Ik ben al blij dat ik de S61MK2 nog niet gekocht had... ik voelde het aan mijn klein teentje...
    Met muzikale groeten,

Paulogic

Comment

De A-serie is goedkoper, maar gebruikt niet hetzelfde soort toetsenbord (Fatar TP9) als de S-serie. NI heeft dit schijnbaar zelf ontwikkeld - naja, eerst zien, dan geloven
      For all the intelligence and knowledge that technology empowers us with, the lazy and stupid is amplified along with it (Staticstarter)

Comment

Gelukkig. Ik heb net Ultimate 11 gekocht en zie er geen dingen bij staan waardoor ik perse wil updaten. Eerst maar eens meer tijd vinden om muziek te maken

Comment

ik blijf ook gewoon bij 9 medium versie.
          ik vind dat voor nu wel voldoende.
          ik gebruik komplete eigenlijk af en toe nog.
          meer fan van vangaurd en vengeance samples.
          ik heet ed-sarin geen space chicken.
          :verkoght: :dj: :kimono: :maffia: :mexico: :walker: :yamaha: :verkoght: :dj: :yamaha:

Comment

Gewoon even wachten op de jaarlijkse kortingsrondes, dan kun je weer mee naar de laatste versie voor 99. Er zit toch altijd wel genoeg in om dat de moeite waard te maken, zo deze keer een nieuwe versie van Kontakt en Massive en best veel leuke nieuwe sounds als ik het zo zie.

Comment

Originally posted by bombario View Post
              Gelukkig. Ik heb net Ultimate 11 gekocht en zie er geen dingen bij staan waardoor ik perse wil updaten. Eerst maar eens meer tijd vinden om muziek te maken
              Nou, massive 10 ziet er best leuk uit. En dat nieuwe tooltje TR01 is wellicht interessant.

Maar ik ga er zeker geen geld voor opzij zetten. Hooguit wachten op black friday.

Comment

Volgend jaar m'n 9 maar eens updaten naar 12 ultimate.
                God have mercy on your hipster soul.

Comment

Originally posted by Chojin View Post
                  Native Instruments heeft Komplete 12 beschikbaar gemaakt voor pre-order.

www.native-instruments.com/en/products/komplete/
                  Gaan we nu ook al pre-orders krijgen voor muzieksoftware?

Druid

Comment

Originally posted by Noiseflux View Post
                    Volgend jaar m'n 9 maar eens updaten naar 12 ultimate.
                    Hoe ziet zo'n update beleid eruit?
                    Maakt het veel uit in prijs als je van 9 naar 12 gaat t.o.v. een update van bijvoorbeeld 11 naar 12?
                    Op de website kan ik daar niet veel over vinden.
                    silvertone

Comment

Of je nu versie 2 of 11 hebt, de upgradeprijs is hetzelfde.
                      For all the intelligence and knowledge that technology empowers us with, the lazy and stupid is amplified along with it (Staticstarter)

Comment

Originally posted by Yoozer View Post
                        Haha, maw, gewoon wachten tot ze stoppen met Complete en dan updaten vanaf 2
                        Ik heb een originele eerste Fruityloops, versie 1.31, kon je oneindig gratis updaten...niet dus...

Comment

Ik heb laatst Utimate 8 gekocht via Marktplaats om te updaten naar versie 11. Dat was binnen 5 minuten geregeld.

Comment

Originally posted by MatthewLeBlom View Post

Hoe ziet zo'n update beleid eruit?
                            Maakt het veel uit in prijs als je van 9 naar 12 gaat t.o.v. een update van bijvoorbeeld 11 naar 12?
                            Op de website kan ik daar niet veel over vinden.
                            De prijs is hetzelfde maar uiteraard is er sinds 9 wel een hele hoop bijgekomen in tegenstelling tot de verschillen tussen 11 en 12.
                            In de zomer (meestal eind Juni, begin July) is er een summersale voor upgrades en betaal je de helft van de prijs.
                            Een maand of twee daarna wordt de nieuwe versie weer aangekondigd.
                            Voor mij betekent dit onder andere nieuw:
                            Kontakt upgrade
                            Traktor upgrade
                            Massive X synth
                            Handjevol nieuwe synths
                            5 Piano's
                            Drumlab
                            6 Drumkits
                            4 World kits
                            4 Organs
                            4 Guitars
                            6 Bass Guitars
                            7 Symphony Kits
                            11 Cinematic Kits
                            en nog een berg effecten die ik bijna nooit gebruik voor ongeveer 200 euro inclusief een externe harde schijf.
                            Kom maar op met die summersale

Originally posted by Yoozer View Post
                            Volgens mij was dat inderdaad wel zo maar ik zag er nu bij staan dat ze maar vanaf KOMPLETE 8 de upgrade ondersteunen.
                            Of het dan duurder wordt vanaf 7 en daar onder of dat het gewoon niet meer mogelijk is weet ik niet.

Comment

Originally posted by VlEen View Post

Haha, maw, gewoon wachten tot ze stoppen met Complete en dan updaten vanaf 2
                              Ik heb een originele eerste Fruityloops, versie 1.31, kon je oneindig gratis updaten...niet dus...
                              Je kunt wachten, maar dat betekent dat je in de tussentijd niet alle leuke updates en upgrades mee krijgt. Als je heel lang met Komplete 2 vooruit kan - geen probleem, toch? Alleen wordt je volgens mij op een gegeven moment wel gedwongen als je OS naar 64-bits gaat en je DAW naar 64-bits etc.

Ik heb hier Komplete 4 t/m 11 staan, ik heb de oudere zwik nooit meer opnieuw geinstalleerd... eens kijken of er ook software-verzamelaars zijn

Comment

Wilde de goedkoopste versie kopen,maar Kontour stond er niet bij.(je zou eigenlijk zelf je softs mogen kiezen mits prijsaanpassing.

Comment

Juist het feit dat ze deze zwik bundelen als 1 pakket is omdat het volgens mij een fortuin scheelt in support. Als je Kontakt en nog een plugin wil kopen wordt Komplete al heel snel voordeliger.

Comment

De upgrade is vanaf versie 2 en de upgrade prijs is hetzelfde tot en met versie 11. Momenteel 200 euro.
                                    Ik wacht wel tot blackfriday (alhoewel ik niet denk dat ze met de upgrade stunten) of de summersale om voor 100 euro te upgraden. Zitten toch wel leuke dingen bij.

Die massive X komt overigens pas in februari 2019 uit maar je hebt er wel recht op als je nu naar 12 migreert.

Comment

Originally posted by Chojin View Post
                                      De upgrade is vanaf versie 2 en de upgrade prijs is hetzelfde tot en met versie 11. Momenteel 200 euro.
                                      Ik wacht wel tot blackfriday (alhoewel ik niet denk dat ze met de upgrade stunten) of de summersale om voor 100 euro te upgraden. Zitten toch wel leuke dingen bij.

Die massive X komt overigens pas in februari 2019 uit maar je hebt er wel recht op als je nu naar 12 migreert.
                                      Ohja! Ik zie nu dat als je van Komplete naar Komplete Ultimate upgrade je minstens Komplete 8 moet hebben.

Comment

Working...
                                      X