X

Novation: Bassstation II

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Is het trouwens metaal, dat frontje? Zo te zien niet.
    Niet dat het je muziek beter maakt, maar ik ben altijd wel gek op metalen fronts en behuizing..

Comment

Bass Station II bij Sonicstate op de koffie:

Comment

wow, amai, da's nog al nen tutorial,, Thanks !!
        'k heb wel ni echt goed de noise kunnen horen..
        Op m'n VX600 heb ik een patch waar precies ne straaljager overkomt, én stereo...
        StephenM.be/Music

Comment

kijk, dat vind ik nou een gezonde fysieke afstand tussen interviewer en synth developer.
          ★ nervous one * perfect . thing . seeking person . please refrain from the tender .

Comment

ik ben blij dat me sh-101 verkocht is

wat een vetzakkerij zeg die synth

Comment

Originally posted by Stephen View Post
              Op m'n VX600 heb ik een patch waar precies ne straaljager overkomt, én stereo...
              die straajager sound komt van het gepiep van de HS trafo voor de backlight van je display dat versleten is

Comment

die straajager sound komt van het gepiep van de HS trafo voor de backlight van je display dat versleten is
                haha, nee, die is al lang vervangen,,,
                Da's gewoon een goeie patch maar ik veronderstel dat al de analoge synths
                daar gewoon weg superieur moeten in zijn tov vst'jes,
                'K zou de patch mss is moeten posten, kheb 'm zelf eigenlk al wat teveel gebruikt,..
                StephenM.be/Music

Comment

Leuke synth. Klinkt goed en veel mogelijkheden. Ik krijg wel de indruk dat er nog wat aan veranderd moet worden, dus ik ben benieuwd of hij in de zomer in de winkel ligt. Maar de keus van nieuwe synths in het najaar zal redelijk groot zijn gezien alle andere fabrikanten.
                  De wereld in foto's ...
                  MadPlanetEarth.com

Comment

Originally posted by BananaWorld View Post
                    Maar de keus van nieuwe synths in het najaar zal redelijk groot zijn gezien alle andere fabrikanten.
                    Ha ha, het is inderdaad niet normaal wat er allemaal op de markt is de laatste tijd! Wel leuk.
                    https://soundcloud.com/child-of-art

Enjoy the tracks!

Comment

Nieuw filmpje met nieuwe demo:

http://youtu.be/lwa1NfroWtQ
                      Gear: Roland Jp 8000, Jupiter 80, Moog Little Phatty, Roland TR-8, Roland TB-3, Juno 60, DSI Prophet 08R, Roland System 1, Novation Bass Station 2, Arturia Microbrute, Akai MPC 500, Akai MPK 49 (controller), Medeli DD506 drumkit (dient als midi trigger), Roland A90

Soundcloud: https://soundcloud.com/payt69

Comment

Leuke demo. Eindelijk eentje waar je wat echte hands-on dingen ziet gebeuren in plaats van zo'n voorbereid demo verhaaltje waar aan 1 keer aan het filter wordt gedraait en dan naar het volgende presetje gaat.
                        De wereld in foto's ...
                        MadPlanetEarth.com

Comment

Filmpje

Laatst gewijzigd door Dr van Lansberg , 18 augustus 2016, 00:20.
                          VasC TI - Total Inspiration

Comment

Filmpje
                            Staat hier al gepost..
                            StephenM.be/Music

Comment

Deze is wel nieuw:

Gear: Roland Jp 8000, Jupiter 80, Moog Little Phatty, Roland TR-8, Roland TB-3, Juno 60, DSI Prophet 08R, Roland System 1, Novation Bass Station 2, Arturia Microbrute, Akai MPC 500, Akai MPK 49 (controller), Medeli DD506 drumkit (dient als midi trigger), Roland A90

Soundcloud: https://soundcloud.com/payt69

Comment

idd, okey, 't staat op !!
                                StephenM.be/Music

Comment

Ik zag dat de bass station 2 nu leverbaar is en de eerste filmpjes van gebruikers zijn op youtube geupload. Heeft iemand hem toevallig ook al (of verwacht hem binnenkort)?
                                  De wereld in foto's ...
                                  MadPlanetEarth.com

Comment

Ben ook benieuwd naar deze synth, ik kan me nog goed de Basstation herinneren i.c.m de Drumstation. Baggerbakken qua duurzaamheid maar ik vond ze wel héél goed klinken als het erop aan kwam.
                                    https://soundcloud.com/child-of-art

Enjoy the tracks!

Comment

Tja, idd, m'n drumstation gebruik ik altijd, al is het omdat ik geen echte TR909 & TR808 kan betalen....
                                      De knopjes z'n wel veel te klein voor mij, maar alles kan via contoller messages aangestuurd worden.. Zalig !!

En tja, De bass station2 ,, Jammer genoeg lijkt de passie voor echte synth sound passé denk 'k, vooral door het gemak van Sylenth1..
                                      En dan nog, dan klinken de oude modules toch nog veel beter dan de nieuwste "VA -DSP 128Khz OSC" Synths..

Soit: http://www.youtube.com/results?searc...bass+station+2
                                      Maar bij bax is't nog 6 weken wachten...
                                      StephenM.be/Music

Comment

Zo net effe wat filmpjes gekeken, lijkt me toch echt wel een erg vettig synthje!
                                        Voor is wat anders check out
                                        http://www.facebook.com/HAL2AMUSIC

Comment

Zo, eentje besteld bij Thomann, nu in blijde verwachting ...

Comment

Working...
                                          X