hallo al te saam

Origineel geplaatst door cyan_circle
..ik zat deze thread te lezen en opeens bedenk ik me: 'waarom zit ik deze thread te lezen?'
.., maar wat de hel is de reden om deze thread omhoog te kicken? er staat niks in!

Deze thread is er dus voor om je voor te stellen , en vandaar dat er misschien nix interessants voor jou bij staat..
ZOU je toch wel moeten weten..!!;)
Dit bedoel ik nie als aanval, by the way, dus ik ben geen terrorist!
Hier:
Kop.gif
dan komt 't allemaal weer goed!!:D
 
maar is het nodig om iemand die we allemaal wel kennen (en van wie we allemaal houden :luv: ) te leren kennen ANDERHALF JAAR nadat ie dit bericht geschreven heeft? dacht ik ook niet.
bovendien staat er niks noemenswaardigs in de posting, noch in de tweede.
en toch wordt ie omhooggekickt. waarom? dat vraag ik me dus af. ontzettend oud, staat niks in, plus mensen gaan er weer in lopen posten alsof ie vanmorgen geschreven is, wat nergens op slaat.

dus, samengevat: voor wie is het interessant? voor niemand. wie irriteert zich hier aan? ik.







p.s. ik weet ook wel dat ik loop te zeiken
 
Origineel geplaatst door cyan_circle
wie irriteert zich hier aan? ik.
Kan ik mee leven!

p.s. ik weet ook wel dat ik loop te zeiken
Pas maar op voor je schoenen, dan!!
 
Origineel geplaatst door cyan_circle
maar is het nodig om iemand die we allemaal wel kennen (en van wie we allemaal houden :luv: ) te leren kennen ANDERHALF JAAR nadat ie dit bericht geschreven heeft? dacht ik ook niet.








p.s. ik weet ook wel dat ik loop te zeiken


jullie houden van me?
blij !! is er toch niet iemand die van me houdt.. :luv:
 
Origineel geplaatst door da goose
jullie houden van me?

tuurlijk goose!
ik hou alleen niet van koffie... of moet ik dat niet zeggen :bekdicht: ?
 
hidihoo Goose... ik ook nieuw hier, maar toch welkom!
Klein vraagje... Ben jij nou ook Peaky Pounder? Ik had er laatst met iemand een discussie over...
 
viva le espreso :D en bienvenau la hollandaise ...uhhh damn zuigend frans..
 
ennuh hoest metr de mackies ;)
 
Back
Top