Hallo SF leden

Frank Castle

Nieuwkomer
Lid sinds
21 mei 2023
Berichten
7
Locatie
Utrecht
Hallo allemaal,

Wegens het beëindigen van mijn Eurorack hobby ben ik bezig met de verkoop van mijn modules. Ik kreeg van een vriend Synthforum aangeraden als plek om dit aan te bieden. Ik heb jaren met veel plezier muziek gemaakt en gespeeld, vooral techno en drum and bass, en gewerkt in de evenementen. 3 jaar geleden was ik echter toe aan iets anders en sindsdien staat mijn modulair in een kast niks te doen. Dat vind ik toch wel erg zonde, vandaar het besluit nu over te gaan tot verkoop. Wellicht een beetje een gekke post dit, maar om toegang te krijgen tot de marktplaats hier moet ik eerst een voorstel post maken. Bij deze:)

Voor wie het eventueel interesseert, dit was wat ik deed:



Bedankt en groet,

Thomas
 
Bijzonder dat je jaren met eurorack speelt en dan nu pas SF tegenkomt, vaak gaat het andersom.
Succes met je verkopen in ieder geval.
 
Welkom en klinkt goed hoor, ook nog op Hate waar ik dagelijks wel even de nieuwste dingen luister.

Muziekmaken gaat vaak met verschillende intensiteit, dus misschien dat je later weer richting hardware gaat, who knows :)
 
Welkom en klinkt goed hoor, ook nog op Hate waar ik dagelijks wel even de nieuwste dingen luister.

Muziekmaken gaat vaak met verschillende intensiteit, dus misschien dat je later weer richting hardware gaat, who knows :)
Bedankt! En inderdaad, wie weet wat er in de toekomst ligt.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top