Ik zal me dan ook nog maar eens voorstellen.

Bierbuikduivels

Bierbuikduivels

Hé Johnny Busca,
Doordat deze thread weer even actueel werd, heb ik je eerste post gelezen. Laat ik nu net een mooie cd van jullie in mijn verzameling hebben zitten. Het wereldje is klein zie je maar. Ik heb ooit een ceedee met het 'beste' ;) van de Bierbuikduivels :duivels: gehad van een collega op het reclamebureau waar ik toen werkte. Hij heet Bart en was volgens mij jullie zanger toen. Leuk ceedeetje trouwens. Maar wel heel andere muziek als waar je nu mee bezig bent volgens mij.
 
Re: Bierbuikduivels

Re: Bierbuikduivels

Origineel geplaatst door Mattijs Janssen
Hé Johnny Busca,
Doordat deze thread weer even actueel werd, heb ik je eerste post gelezen. Laat ik nu net een mooie cd van jullie in mijn verzameling hebben zitten. Het wereldje is klein zie je maar. Ik heb ooit een ceedee met het 'beste' ;) van de Bierbuikduivels :duivels: gehad van een collega op het reclamebureau waar ik toen werkte. Hij heet Bart en was volgens mij jullie zanger toen. Leuk ceedeetje trouwens. Maar wel heel andere muziek als waar je nu mee bezig bent volgens mij.
Lachen!!!! Bartje was onze toetsenist! Hij gebruikte mijn Yamaha (schaam, schaam, schaam) keyboardje en mijn MC-303. Heel eenvoudig!
Dat is nog eens echt super toevallig. Staat op dat CD-tje ook Grimm. Daar drum ik ook.. Kleine, kleine wereld! Ik zal Bartje de groeten doen! :)

En mijn signature.. tja... De laatste tijd zit er weinig verandering in... De Euro eist zijn tol. :(

Maar iedereen bedankt voor het welkom. Ik hoop dat ik veel op dit forum kan leren, ik heb net al een thread gelezen over drumsynths waarin over elke drumbak iets specifieks gezegd werd... ;) ( https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=2511 ) ( hint hint hint) Erg interessant! Nu al iets geleerd..
 
'Welkom', zei de leerling tegen de leraar.. ;)
 
Back
Top