Je laatste 3 aankopen??

2 xeon x5460’s voor $19 stuk met thermopaste, shipping en alle mods voor een lga 775 slot. Hoef ik mijn socket ook niet aan te passen. Eens kijken of ik die kan overclocken zodat ik meer plug-ins kan draaien.

1 ps3 controller voor 8,19 euro inclusief shipping. Is eigenlijk om te gamen voor op mijn hackintosh. Zal 100% nep zijn maar boeien voor dat geld. Kon ze alleen via eBay.de zo goedkoop scoren. Via eBay.com kon dat niet. Zal dat met trump en China te maken hebben?

Zal nog wel pittig worden om die aan de praat te krijgen. Zelfs op echte Macs doen ze het soms wel en dan weer niet begreep ik. Eerst maar eens op mijn MacBook pro mid 2012 proberen. Usb Bluetooth ga ik later proberen op mijn hackintoshes. Is toch weer 14 euro.

Anyway als ie het doet straks handig om evt monitoring te doen in mijn toekomstige opname ruimte/kelder?
 
- eMagic Unitor 8 Mk.I MIDI patchbay compleet met doos, software, alle kabels
- Yamaha RX-8 (nog in de post)
- Korg/Littlebits synth kit #2 (bij arduino.cc hadden ze ze voor 100 Euro in de uitverkoop, direct maar ook een arduino aangeschaft)
 
Tr 808
kenton merge
thru
Wat (midi) kabels
eprom voor de kenton 2000
ff genoeg voor dit jaar dus
 
Dit is er nog bijgekomen...
-Krk5 g3 setje (komt later nog wat anders bij en dan zijn deze voor men draaitafels)
-Palmer Monicon Attenuator.
-xlr kabels.
-Devine pro 4000 hoofdtelefoon voor wat muziek te luisteren op de laptop.( ben vrij verschoten van hoe comfortabel die zijn en hoe goed dat die klinken voor de prijs dat ze kosten.)
-Mackie cfx16.
-Akai s950.
-Gator draagzak.
 
Voor zover ik weet moet dat wel mogelijk zijn :) Voorlopig is het alleszins beheloen met pedaaltjes in afwachting van iets als een Mackie 24/8, dan heb je geen pedaaltjes meer nodig: https://www.youtube.com/watch?v=YMnHiUnJ0Mc

Zoals in dat filmpje is inderdaad de bedoeling,.. maar volgens mij kom je een heel eind met een bassdrum module en die geiger counter!!
Ik weet alleen niet zeker of die combo (erica synth bassdrum en geiger counter) ook zo heerlijk klinkt als dat filmpje :engel: ,.


Ga er waarschijnlijk morgen achter komen,.. dan krijg ik mijn geiger binnen :mega:
 
- MeldaProduction MautodynamicEQ
- MeldaProduction MMultianalyzer
- Toyboxaudio free pack (gratis de naam zegt het al..), designers pack, sampling pack en floor shakers pack (de laatste 2 gratis, NFR licenties, voor wat hulp bij een klein probleem...) [rack packs voor reaktor 6.3]
- aFilter (m4l device gemaakt door @Jaromir)
- eventide blackhole
- kv331 synthmaster 2.9
- buchla 296e (module for softube modular, niet de echte....)
- arturia 9 effects (de 3 filters weer verkocht)
- nithonat (gratis) [als je novation spul hebt]
- phosyqon [50% vanwege novation... ja het is niet de abl3... maar vind m wel lekker en samen met de nithonat, en 2 instanties, heb je rebirth, bijna...]
- hetrickCV Module volume 1 voor voltage modular.
- ozone rx elements
- wusik station v10 [pre-order][die er nog niet is...]

alles, behalve toybox, hetrickcv en afilter, in sale of 2e hands..

o ja, ik kon toch niet wachten; update van cubase 9.5 pro naar 10 pro...

en voor de 2e maal ableton live 10 suite gekocht, haha! nou ja, ik kreeg wel een korting op de eerste koop, maar de sale, gaf meer korting, was net binnen de 14 dagen... dus geld terug, nieuwe licentie gekocht....

veel te veel gekocht... zal het nu zijn, dat ik een aantal maanden níets koop?????

EDIT: nee....
 
Roland SH-01A
Roland K-25M
K&M 16090 hoofdtelefoon houder

En een zooi kabels
 
Eventide Black Hole plugin

Make Noise Maths
Make Noise Tempi
Make Noise Pressure Points (3x)
Make Noise Brains
Make Noise Mysteron
Make Noise Moddemix
Make Noise Dynamix
Make Noise Rosie
Make Noise Wogglebug (V1)

En dat allemaal in het kader van downscalen... :engel:
 
- Eventide Blackhole....ook al
- 2 elektrische bureauonderstellen, ik heb last van mijn rug, afwisselen tussen staan en zitten is heel fijn. Dat kan nu dus. Bevalt echt heeeel goed.
- Laptop voor live gebruik, wil het toch eens gaan meemaken.
- Focusrite 6i6 interface bij de laptop
 
Syncussion sy1-m(idi) Met extra mods en stofhoes op
maat.
2meter kunstleder voor stofhoezen te maken
dikke naalden
sterk garen...
ik wacht al maanden op de bouw van de arp 1601 clone... en mijn polivoks krijgt jacks ipv din out maar mijn geduld wordt beproefd...
en dan is het écht gedaan met spullen kopen... er gaat zelfs wat weg moeten
 
Back
Top