Je laatste 3 aankopen??

Silver soldeer 1 meter
condensator s 8 X
vf14
 

Attachments

  • 162CAD69-967E-42D2-AB52-EF66064E5A59.jpeg
    162CAD69-967E-42D2-AB52-EF66064E5A59.jpeg
    120,6 KB · Bekeken: 64
  • 7019F3A2-D896-49B6-9682-EE66B7B8EF35.png
    7019F3A2-D896-49B6-9682-EE66B7B8EF35.png
    405,5 KB · Bekeken: 69
Behringer Poly D

SSL Fusion

Strymon Timeline
 
Drie zakken kroepoek voor €2

Vette sound. Knallend einde.

da is nog eens hamsteren...

- arturia v collection 7 upgrade (van 6); 3 synths... erbij nu pas de upgrade gekocht, want weer ruimte om nieuwe synths te proberen... wellicht op het verkeerde tijdstip, v8, komt er aan, maar de
- synthi v
- cz V
- melletron

zijn erg lekkere synths. de melletron leek mij nooit zo interessant, maar zal in mijn stijl van muziek lekker liggen...
 
da is nog eens hamsteren...
Ja...want nu zijn je "laatste 3 aankopen" misschien echt wel je laatste 3 aankopen ;)
Nee, veel plezier ermee vink, is heel fijne software van Arturia.
 
Ja...want nu zijn je "laatste 3 aankopen" misschien echt wel je laatste 3 aankopen ;)
Nee, veel plezier ermee vink, is heel fijne software van Arturia.

haha, ja apokalyps! ja, de meningen zijn altijd intens verdeeld over arturia, maar ik gebruik ze immens vaak, en de geluiden die ik maak, zijn prachtig. ik vind het echt een erg goeie kollektie, de klank erg erg goed, en heb meer van arturia, de effekten, pigments 2 en de spark 2. over de effekten en pigments 2 zijn de meningen minder verdeeld, vreemd genoeg...
en dank, de synthi wilde ik mee beginnnen, maar start met CZ V, voor mij een onbekende benadering. (of wellicht niet zo onbekend). de synthi is een beest. heerlik ding, die gaat in veel tracks terecht komen, denk ik...
 
de meningen zijn altijd intens verdeeld over arturia
Ik heb de indruk dat de klank van de plugins erg verbeterd is van versie 4 naar versie 5. Maar ja. Mensen praten elkaar na en dan blijft zo'n 'mening' hangen. Voor mij zijn het ook go-to plugins, pigments ook trouwens.

Dus ik heb em ook net geupgrade. Verder heb ik een Novation Circuit Mono station aangeschaft. En een tweede Tiptop Mantis case. Ik zat op de behringer case te wachten maar sinds Uli zijn marketing afdeling gebruikt om persoonlijke vetes uit te vechten ben ik wel even klaar met ze.
 
Zo heb mijn EOsmose preorder gecancelled.

Nee,ik blijf bij mijn order,de demo's kunnen me bekoren er komen er meer en meer uit.Niet alleen de sounds van haken audio's eaganmatrix sound engine,maar ook van slate+ash sound design zijn geknipt voor de osmose!
 
sinew1958 tuurlijk is ook wel een mooi ding. ik hen nu genoeg spullen.
Ben ook veel aan het zingen en spelen dus weinig tijd om weer in een apparaat te stoppen.
 
en net terug vann het ophalen van de TR-909.

Het blijft een dikke drumbak. Qua investering en instant funfactor spijt dat ik die heb weg gedaan.
Qua weg die ik ben ingeslagen op gebied van produceren niet.

Veel plezier ermee!
 
Mijne hier verkocht voor 1000euro back in the day, de advertentie bestaat nog, maar heb 2jaar gezocht met een max budget waar ik niet van afgeweken ben dus het duurde ff :dubbel:
 
Back
Top