Het grote Oberheim Matrix 1000 (6&6r) topic

ik moet eerlijk zeggen dat ik de grotere en duurdere oberheims niet of nauwelijks ken, ben daar ook nooit echt door gegrepen. ik ben zelf ook altijd een liefhebber geweest van de m1000, heb m vaker gehad. en de jp6 heb ik altijd graag voorbij laten gaan. misschien ga ik ook wel voorbij aan het polyfone van de m1000. mij schieten altijd meteen een aantal monosynths te binnen, die de matrix in de schaduw zetten. maar het blijft een leuke allround analoge synth.
had ik maar niks gezegd!
 
maar je weet dat ik het niet meen hè ?! :mexico:
Si signor :mexico:

een stukje ms6 opgenomen mey een wat fx gebeuren.
beetje tweaken.. ik vind hem relax.:W

MS6_A

toch wil ik ook een matrix of iets wat daar weer op lijkt, goede filters, poly, donker? wat? LEO (tip)??
 
toch wil ik ook een matrix of iets wat daar weer op lijkt, goede filters, poly, donker? wat? LEO (tip)??

microwave 1


gisteravond zat ik er weer over te denken al mijn spulletjes weg te doen, behalve de drumulator, en er een microwave en matrix voor in de plaats te kopen. maar ja, is ook weer zo wat.
 
microwave 1


gisteravond zat ik er weer over te denken al mijn spulletjes weg te doen, behalve de drumulator, en er een microwave en matrix voor in de plaats te kopen. maar ja, is ook weer zo wat.


microwave heb ik 2 keer gehad maar dat is niet mijn taste.
ik houd niet van wavetables.. :erm:
dank!
 
kan ik het goedmaken als ik meld dat op ebay.fr een m1000 voor 205 nu kopen staat? normale/goede prijs, zou ik denken.
 
ik heb een OBMX met 12 voices gehad (enkele maanden bruikleen) en ook een M1000,je haal zowieso meer en interesanter uit de OBMX,wat een vergelijking weer...:stupid
 
kan ik het goedmaken als ik meld dat op ebay.fr een m1000 voor 205 nu kopen staat? normale/goede prijs, zou ik denken.

Niet duur. Wat is "brom" in het frans?
 
Back
Top