Drum & Bass Probeerseltje

Yo C-Code,

Grappig, alleen lijkt die breakbeat wel of er een paard langs gallopeert.
Ik mis die drive, en het klinkt wel erg happy, maarja ik hou meer van die RuffTeck/Digital DnB
 
Origineel geplaatst door Triple Six
Yo C-Code,

Grappig, alleen lijkt die breakbeat wel of er een paard langs gallopeert.
Ik mis die drive, en het klinkt wel erg happy, maarja ik hou meer van die RuffTeck/Digital DnB

MMM als je je cubase op 175 bpm zet en je click er precies tegelijk mee laat lopen zul je horen dat het precies in de maat is..

En je noemt nu wel ruffteck als voorbeeld, maar dat is toch echt muziek die tegenwoordig iedereen kopieert (zijn dnb in ieder geval)....daarom dus een track met een eigen mening/sound qua dnb.....en happy vind ik toch echt wat anders.....:engel:

Er zijn al genoeg copy-cats out there (en ik kan het weten als ex crate digger junky)

Digital is overigens wel leuk.....maar dat is totaal iets anders.......*D
 
Ja, ok het loop zekers wel in de maat.
Dat heb je mij niet horen zeggen.
RuffTeck, tja ik vind het onwies, maarja smaken verschillen.
no offence :W
 
Re: Drum & Bass Probeerseltje

Origineel geplaatst door C-Code
En een beetje de bass van de SN al pannend in midi opgenomen als effect....

Stereo effecten op de bas is niet echt aan te raden, zeker als je op vinyl wil persen...
naald vliegt uit de groef. zowiezo vind ik de bas het lekkerst recht in het midden
 
Re: Re: Drum & Bass Probeerseltje

Re: Re: Drum & Bass Probeerseltje

Origineel geplaatst door bounce
Stereo effecten op de bas is niet echt aan te raden, zeker als je op vinyl wil persen...
naald vliegt uit de groef. zowiezo vind ik de bas het lekkerst recht in het midden

Dit is niet voor op vinyl bedoeld....just for the fun.....
Ik ben dnb eigenlijk best beu na 6 jaar als dj gedraaid te hebben met een opbouw.
Meeste feestjes zijn beuken van begin tot eind...zonder opbouw/ verhaal (zie tivoli 31 januari)
Dus dit was eigenlijk meer als snel probeerseltje geboren in 3 uurtjes in elkaar geflanst ;)
 
Back
Top