Artiesten Gezocht Progressive etc

Setrise

Nieuwkomer
Lid sinds
7 april 2008
Berichten
15
Voor mijn nieuwe platenmaatschapijtje zoek ik nog wat artiestjes.
Ik zoek dan artiesten die graag bijzondere muzikale tracks maken in house, progressive en trance.
Voor het geld hoef je het niet te doen. Het is meer voor de eer van de digitale download. Uiteraard geef ik je van alles wat ik ontvang van de verkoopsite wat aan jou track is gekocht de helft. Hij komt zowiezo op juno, trackitdown, beatsdigital en andere top-sites.

Ze zijn bedoeld om ondergebracht te worden bij:
Sunset Recordings
Sunrise Recordings
MAS Music

In de toekomst kunnen we remixes van elkaars tracks maken en kun je indien wij een event organiseren komen draaien tegen een redelijke vergoeding.

Je moet wel redelijk jong zijn net als ik en wat kunnen...
Laat hier je demo's horen of stuurd ze naar label {@} setrise.nl
 
wat is redelijk jong ??

anders benk wel geintresseerd om met mn Tunnelone een bijdrage te doen.
 
Releasen

Releasen

Monterra's Ik heb interesse in een van jullie tracks, daarbij kunnen we nog een volle release maken denk ik. Tunnelone Ik heb geen interesse in jullie eigen releases.

Jullie maken allebei goede tracks, enige is dat de stijlen wat in lijn moeten zijn en wij daarom het zo aanpakken. Ik zou wel graag jullie allebei vragen om een remix te maken van een nummer wat wij binnenkort gaan releasen met hopelijk zo veel mogelijk gevarrieerde remixes. Dus mail me aub op label@setrise.nl

De volgende kunnen hier hun tracks posten maar stuur me dan ook ff een mailtje. Dan kan ik je gelijk terug mailen en hoef ik niet te zoeken.
 
wat is jong? :D
 
Inmiddels vele goede progressive tracks die digitaal released zijn/worden. Komt ook een compilatie album aan op cd...

grtz
 
Het is meer voor de eer van de digitale download. Je moet wel redelijk jong zijn net als ik en wat kunnen...

Ouder zijn en wat [meer] kunnen komt niet in aanmerking?
(ik vraag het maar hoor voor de anderen ,ikzelf ben 19)

Eer van digitale download :confused:
 
Jong als in; beter ben je jong want dan ik je beter besodemieteren?

:peukie:
 
(ik vraag het maar hoor voor de anderen ,ikzelf ben 19)

Kijk, zo zie je nog 's wat een krantenwijk kan opleveren! Gewoon hard werken tijdens je tienerjaren en zie daar: de enige System 700 van de Lage Landen! :D:D
 
De ene oproep is nog vager dan de ander van die Setrise. Maar wel leuk om te lezen overigens. Net een soort stripverhaaltje waar je dan even om moet lachen.
Maar wie weet komt er wel een beest van een verzamelaar uit...ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
 
Nou,Setrice heeft wel goede bedoelingen,maar het een 'plaatenmaatschapijtje' zou ik het niet noemen nu,eerder een netlabel.

cheimoon,der is er 1 in NL,en mischien 2 in belgie nu
 
Track liquid dreams

Track liquid dreams

zo juist gelezen dat gij nu tracks wil veranderen van "emotionele artiesten" veel suc6
 
Laatst gewijzigd:
...aaaaargh....zeker ook niet geinteresseerd in een herintreder?! :kroon:
 
Back
Top