Je laatste 3 aankopen??

RME Fireface 802 FS - Ik kwam van een Fireface 400, flinke upgrade dus! En ik kan de 400 blijven gebruiken als stand alone 8 in/out ADAT interface, helemaal mooi 👍

Random Jew’s Harp - Voor de funzies.. moeilijker te bespelen dan verwacht!

Speakerkabels - Wat een verschil met een doorsnee XLR kabel zeg. Zeker een aanrader.
 
Ladik D-430 Drum Boy eurorack module
Error Instruments Error Drum eurorack module
NoisyFruitslab 808 Kick diy eurorack module
Arturia Keystep Pro
 
lampje voor Princeton reverb
mini-jacks mono en stereo
Percussie addons drumkit, fat snare vellen
Drum mat
Kindergitaar Yamaha JR1 voor nashville tuning
 
Mijn edge is gisteren binnen gekomen. Heb de dfam nooit in het echt gehoord dus kan daar niet mee vergelijken.
De edge klinkt lekker smerig en ruig. Gelijk anderhalf uur aan gefreak opgenomen.
Ik heb er nog geen lounge percussie uit gekregen :D

Edit: laatst op DMF even met de Perkons zitten spelen, wat een bak is dat, heel vet. Wel groot en niet goedkoop, maar echt een dikke en smerige sound!
 
Was op zoek naar een originele Roland muis voor een sampler en dan via via zit ik nu opgescheept met:
3x NOS Roland muizen
1x NOS Roland S-550 met alle opties
1x NOS Roland S-760 met alle opties

Dat heeft me weer een flinke duit gekost, ik ga nooit meer op zoek naar een muis !
 
Gekocht:
Snaren voor akoestische gitaar
Driepack snaren voor drie elektrische gitaren
Snaren voor 12 string.

Snaren vervangen op een 12 string is een hele klus. Ik ben al blij dat de aftermarket bridge pins lijken te houden.
 
Korg Z1 voice expansion
Slim gezien destijds bij Korg: de origele 2x 6 voices zijn dezelfde hardware als de 1x 6 voices expansion die je kon kopen. Waarschijnlijk zijn de meeste "expansions" die tegenwoordig aangeboden worden dus gewoon de oorspronkelijke voices uit defecte Z1's (met name met defect display wordt het zo goed als einde oefening).

Goed bezig! Ik liep met 12 voices al niet tegen de grenzen (ik speel niet multitimbraal), met 18 heb je heel wat mogelijkheden.
 
Back
Top