Vraagje over de TR-808

Heb er te lang niks mee gedaan... en nu kom ik er niet meer uit.

Ik heb een pattern lopen die langer is dan 16 stappen. Met de variation switch op A springt ie van "First part" naar "Second Part" en weer terug.

HOE zorg ik ervoor dat ie de Second part niet afspeelt en dus gewoon een pattern van 16 stappen afspeelt in de First part ZONDER de pattern eerst te moeten wissen??

:stupid

oke, heb de vraag niet helemaal begrepen !!
Als ik meer weet, weet jij het ook!!
 
Heb er te lang niks mee gedaan... en nu kom ik er niet meer uit.

Ik heb een pattern lopen die langer is dan 16 stappen. Met de variation switch op A springt ie van "First part" naar "Second Part" en weer terug.

HOE zorg ik ervoor dat ie de Second part niet afspeelt en dus gewoon een pattern van 16 stappen afspeelt in de First part ZONDER de pattern eerst te moeten wissen??

:stupid

oke, heb de vraag niet helemaal begrepen !!
Als ik meer weet, weet jij het ook!!

Dat kan dus niet. Daar was de topicstarter ook al achter en daar ging deze hele topic ook over volgens mij. ;)
 
808 midificeren?? Dan kan je net zo goed bijna samples gaan gebruiken als je het aan mij vraagt.

Hoezo appels met peren vergelijken. Wat een uitspraak de charme van de 808 is zijn beperking.

En daarnaast vind ik het juist wel zijn charme hebben, die beperkingen van de 808.
Een waarom eerst 32stappen programeren als je er daarna toch maar 16stappen wilt :confused:

Wat een uitspraak: de charme van de 808 is zijn beperkingen.
Ik pas liever mijn biet in toonhoogte aan op m'n muziek als andersom.
 
Hoezo appels met peren vergelijken. Wat een uitspraak de charme van de 808 is zijn beperking.
Wat een uitspraak: de charme van de 808 is zijn beperkingen.
Ik pas liever mijn biet in toonhoogte aan op m'n muziek als andersom.

:confused::confused::confused:
Het zal wel, maar ik vat jou ff niet.
 
Back
Top