Inderdaad, Roland Fantom X6 voor € 550 is niet pluis !

CJ75

Using keys to open doors
Lid sinds
18 februari 2005
Berichten
431
Locatie
Tussen Den Haag en Leiden :-)
Hallo allemaal,

Op Marktplaats zag ik een Roland Fantom X6 staan voor 550 euro, foto's erbij etc. (is zojuist weer verwijderd, na 2 dagen gestaan te hebben). Locatie: Den Haag

Eerst dacht ik: DIT IS TE MOOI OM WAAR TE ZIJN !!! DAAR ZAT IK OP TE WACHTEN !!!

Daarna: toch maar even checken hoe de vork in de steel zit. Met in mijn achterhoofd de gedachte van: 'kan me niet voorstellen dat iemand die de X6 bezit 'm voor deze vraagprijs plaatst of hij moet er echt snel van af willen en heeft geen kennis van de prijswaarde '

De omschrijving was vrij 'kenner-achtig' met hier en daar wat grammaticale fouten en wat kleine spellingsfoutjes. Maar goed, nog niet echt betekenisvolle fouten.

Gisteravond gemaild met de vraag of 550 vaste prijs is (ha, TOCH proberen). Het antwoord:

'De Roland is nog steeds verkrijgbaar te koop. de prijs voor het is 550 euro! '

En ja, toch wel twijfelachtig taalgebruik

Maar goed, ik geef 'm het voordeel van de twijfel en zeg dat ik akkoord ga met 550 euro en dat ik eventueel ergens volgende week tijd heb om 'm af te handelen etc. etc.

Volgende antwoord:

'Will be great if you reply me in english for a fast communication !'

Dus ik mijn verhaaltje van daarvoor in het Engels terug gemaild.
En ja hoor, zie hier de verdachte ractie:

'Hello,
The Roland Fantom it`s New with the boxes .
The price i want for it is 550 EUR shipping included .
I`m located in Italy....so i will shipp from here with a fast shipping service and in maximum 48 hours you will receive it at home .
So let me know
Thanks'


Ik kan mijzelf wel voor de kop slaan, maar ik ga dus echt NIET meer reageren.
Haha of zal ik zeggen dat ik (bijvoorbeeld) voor mijn werk toevallig binnenkort in Italië ben en dat ik'm wel op kom halen ? :duivels:

Maar goed, dit wilde ik even met jullie delen en ik heb ook weer geleerd:
'IK WAS EVEN TE HEBBERIG EN VERLOOR DE REALITEIT UIT HET OOG, IK MOET GEWOON DOORSPAREN !'

Ergens op het forum las ik ook al iets over eerdere ervaringen waarin de replyer ook iets antwoordde als 'Please speak English' ofzo

Groeten van CJ
 
Back
Top