Nieuw Club Of The Knobs Spul



COTK komt met een nieuwe add-on voor hun Bode Frequency shifter.
En met een Ensemble generator zoals we die in sommige polysynths kennen.
Tevens zijn er wat modules geupdated.
Wel leuk om te zien dat het aanbod van COTK modules alleen maar meer word.
http://www.cluboftheknobs.com/
 
Last edited by a moderator:
Allemachtig wat ziet dat er gaaf uit.:okdan:
Alleen betaal je je volgens mij alleen al voor de verzendkosten bont en blauw. Voor zo'n compleet systeem dan welterverstaan.
 
Ik vind het wel erg goed nieuws dat men tegenwoordig een Moog 55 of IIIC systeem kan nabouwen met nieuwe nagebouwde modules zonder dat men een oud stoffig onderhoudsgevoelig (en pitchinstabiel) systeem voor 35k moet overnemen inclusief een kleine 10k aan verzamelwaarde c.q. museumdividend.

Alleen jammer dat ze in Portugal zitten want met de huidige euro dollar koers lijkt me een Wiard systeem meer waar voor je geld maar dat is voornamelijk een issue voor degenen aan de amerikaanse kant van de plas. Grappig, 20 jaar geleden gelde dat voor NL waar men wegens de dollar/gulden koers gigantische bedragen neertelde voor Oberheim en E-Mu apparatuur.
 
Dat pitch instabiel met oude Moogs valt wel mee.
Ik heb een setje 901 vco's gehad de meest instabiele maar die trackten toch wel 3 octaven goed.
En man man wat een klank in hoeverre COTK echt als een moog klinkt weet ik niet.

Wiard is meer een kruising tussen een arp 2600 en buchla 200 en zal nooit echt als een Moog modular klinken.
Wat overigens niet als negatief geien moet worden.
 
...
Een en al drama met levering net zoals Cyndustries.
Ik zit ook nog steeds te wachten op een levering > 9 maanden.. al twee keer heeft ze gemaild dat ze NU op de post gingen..
 
Trouwens levering bij MOTM is ook drama, kom ik nu achter. Begin januari besteld, welgeteld 1 module (quad LFO, waarvan op de website nu staat dat er 5 in stock zijn) met een voedingsconvertertje.

Is nog steeds niet binnen. Laatste reactie was, toen ik schreef: hoe kan dat dat ie nog gebouwd moet worden, anderhalf maand geleden zei je dat ie binnen 'n week op de post ging en er staat er nu een aantal in stock: "jamaar het voedingsconvertertje moet nog gemaakt worden."
M'n reeeeet!
Enige tot nog toe betrouwbare leveranciers voor mij zijn dotcom en Moon modular. Moon modular duurt ook wel wat langer, maar ze liegen nooit, zijn duidelijk over de levertijd en dan komt het ook netjes verpakt binnen.
 
COTK: geduld is een schone zaak. Vriend van me heeft eindelijk (slechts 2 maanden te laat) een set modules binnen. Ben omgevallen van de goede kwaliteit, dus ook e.e.a. besteld. Sja, meneer Kazike heeft het druk ( al 1 maand te laat volgens zijn overeenkomst), niet zozeer door de vele bestellingen, er was een filmfestival die ze mede organiseerden...... Ik wacht geduldig af.
 
Back
Top