roland mc-80

glennplumber

Kneed je synth
Lid sinds
19 december 2001
Berichten
2.954
Locatie
Midden van het land.
Hello,

Wie heeft er ervaring met de mc-80 sequencer van roland en kan mij er wat meer over vertellen ??
Wat ik mij voornamelijk afvraag is of je er makkelijk patterns mee kan loopen .... en dan natuurlijk muten enz.

alvast :okdan: voor het antwoord !!
Glenn
 
ff een plaatje :)

mc80.jpg
 
Thanks Marcel,

Alleen staat er niet veel meer als op de roland site .... ben eigenlijk opzoek naar een gebruiker .... maar ik heb ze nog nooit in een gearlist zien staan ... eigenlijk.

:kimono:
 
Het ziet eruit als een goed doorontwikkelde MC-50 (jawel ook Roland)..
De MC-50 is door z'n gebruikers altijd geprezen om z'n kwaliteit en timing (kan geen softseq. tegenop) maar schijnt een hel te zijn om te programmeren, omdat ie zo'n lullig eenregelig displeetje heeft.
Als ik het plaatje van de MC-80 zie (heb ik geen ervaring mee, dus ik lul maar wat) hebben ze dat probleem aardig onder controle... Hij heeft zelfs een echte alpha-dial, daar moet jij als Waldorf-man toch mee om kunnen gaan, Glenn:duivels:
Gewoon proberen, zou ik zeggen, ist nix, verkoop je 'm gewoon weer...

Greetz....:D
 
Origineel geplaatst door marten
Het ziet eruit als een goed doorontwikkelde MC-50 (jawel ook Roland)..
De MC-50 is door z'n gebruikers altijd geprezen om z'n kwaliteit en timing (kan geen softseq. tegenop) maar schijnt een hel te zijn om te programmeren, omdat ie zo'n lullig eenregelig displeetje heeft.
Als ik het plaatje van de MC-80 zie (heb ik geen ervaring mee, dus ik lul maar wat) hebben ze dat probleem aardig onder controle... Hij heeft zelfs een echte alpha-dial, daar moet jij als Waldorf-man toch mee om kunnen gaan, Glenn:duivels:
Gewoon proberen, zou ik zeggen, ist nix, verkoop je 'm gewoon weer...

Greetz....:D

Yups ... ik heb er 1-tje gehad zo'n mc-50mk2 fock wat een gekloot met peren ... en veels te weinig opslagruimte.

Denk trouwens ... dat ik um wel ga checken ... jah
 
Hoiii

ik weet dat deze thread al een maand stil is, maar in Interface magazine stond een review van de MC80. Op het moment ben ik op mijn werk en kan ik niet uitzoeken welke het is.
Het was een standaard interface-test, alles effe doorlopen en vergelijken met wat andere bakjes.

-C-
 
Origineel geplaatst door C738
Hoiii

ik weet dat deze thread al een maand stil is, maar in Interface magazine stond een review van de MC80. Op het moment ben ik op mijn werk en kan ik niet uitzoeken welke het is.
Het was een standaard interface-test, alles effe doorlopen en vergelijken met wat andere bakjes.

-C-


Bedankt C738 !!

Heb alleen inmiddels al een mpc aangeschaft !

Dus het is eigenlijk niet helemaal nodig meer.

Toch bedankt !

Glenn
 
Back
Top