• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Roland MC 707 , Novation SL 49 MK 3, Novation Launchpad Pro Mk 3

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

L56

I can has synthsaiser?
Lid sinds
24 april 2004
Berichten
1.416
Locatie
De parel van Brabant
Te koop uit m'n almaar groeiende collectie (lees: interventie momentje :D)

Roland MC 707 Groovebox met Decksaver: Gekocht in Juni 2021 bij Klundert muziek waar het een demo model was, maar geheel zonder beschadiging en als Nieuw. 650 E

Novation SL 49 MK 3:
Gekocht in oktober 2021 maar ik zoek gewoon een simpele controller waar ik kan instellen naar welk midikanaal hiet moet sturen. Al de ingebouwde zaken als sequencer, arp en tempates gebruik ik niet. Totale overkill / te complex voor mijn simpele brein. 400 E

Novation Launchpad Pro MK 3:
Gekocht in maart 2021 als combi midi controler / voor Ableton en voor de ingebouwde (standalone!) sequencer die via midi anders hardware kan aansturen zonder tussenkomst van een computer. Ik had hem voornamelijk gekocht voor de "custom modes" waar je ook andere hardware mee aan kunt sturen (CC etc). In mijn geval de xAir 18 van Beringer, maar heb daarna de xTouch pro erbij gekocht waardoor deze overbodig is geworden. 200 E

En mocht er interesse zijn nog een Roland Fantom G8 - 88 (ivory touch) keys / workstation/sampler (met doos en max geheugen en supernatural drum uitbreiding): vr. pr. 1250 E

Alles te proberen en af te halen in Sterksel nabij Eindhoven. Ik ga niet meer verzenden. Geen vertrouwen meer in.
 
Back
Top