• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Lead 3 - Supernova 2 - Virus C - Roland XV-3080 (incl. 4 Exp!) - MOTU 24 I/O

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ferruccio

Ingeburgerd
Lid sinds
19 juni 2003
Berichten
48
Locatie
Breda
Nord Lead 3 - Supernova 2 - Virus C - Roland XV-3080 (incl. 4 Exp!) - MOTU 24 I/O

Hallo allemaal. Ik wil graag onderstaande apparatuur (los) verkopen omdat ik compleet ga stoppen met muziek maken! Stuur me even een mailtje als je interesse en / of vragen hebt. (Liever mail dan een PM!) Mijn e-mail adres is: ftproductions@zeelandnet.nl (Aub geen belachelijk lage bedragen bieden maar gewoon aangeven wat je ervoor over zou hebben gezien de huidige nieuwprijzen en de staat van de apparatuur.)


Clavia Nord Lead 3 (keyboard versie)
> Nog geen jaar oud. Bon heb ik erbij voor garantie. In absolute nieuwstaat en compleet met doos, gebruiksaanwijzing, etc. Bijna nooit op gespeelt!

Novation Supernova 2 (rackversie)
> Net een jaar oud geworden in april. Ook in absolute nieuwstaat en compleet met alles erop en eraan. (Doos, gebruiksaanwijzing, bon van aankoop, etc) Ook ingeladen in de Supernova 2 is een soundset van Manuel Schleiss met hoge kwaliteits trance en dance geluiden die ik heb gekocht via zijn website. (erg mooie klanken moet ik wel zeggen)

Access Virus C (rackversie)
> Net een jaar oud geworden in april. Ook in absolute nieuwstaat en compleet met alles erop en eraan. Ook bijgeleverd bij de Virus C heb ik een rackmount waarmee je de Virus C in een rack kan schroeven. (normaal kan dit niet) Ook ingeladen in de Virus C zijn 2 soundsets van Manuel Schleiss met hoge kwaliteits trance en dance geluiden die niet gratis zijn te verkrijgen!

Roland XV-3080 (rackversie) + 4 Expansion Boards! (Dance - House - Techno - Hiphop)
> Al wel een aantal jaartjes oud maar nog steeds in perfecte nieuwstaat. De ingebouwde Dance expansion is zelfs heel bijzonder omdat deze niet meer is te verkrijgen. (Is des tijds uit de handel genomen nadat ik er al een had gekocht) Natuurlijk geld ook hier weer... doos, gebruiksaanwijzing, alles compleet.

MOTU 24 I/O Professionele Geluidskaart
>Een PCI geluidskaart inclusief een breakout box (op rack formaat) waar maarliefst 24 jack inputs en 24 jack outputs op zitten. (in totaal dus 48 jacks) Dit is bedoelt om geluiden van buitenaf in je PC te krijgen om af te mixen en te bewerken of juist om je VST synths naar buiten te halen en te kunnen af mixen op een externe mixer. Kortom, mogelijkheden zat. Hierbij functioneert de kaart ook nog eens prima als standaard Windows geluidskaart en is hij voor de professionele applicaties compatible met ASIO 2, etc. Kijk anders even op de MOTU site voor meer info.
 
Alles Is Verkocht!

Alles Is Verkocht!

Richtprijzen vermelden? Dat is echt een regel die nergens op slaat! Als iemand serieus interesse heeft kunnen ze me gewoon een mailtje sturen. Maar goed, alle apparatuur is verkocht dus je kan deze thread afsluiten als je wilt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top