wat kun je nou met lexicon ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Motherfucker? is dat een Tulip?
Tja, je luistert ook niet naar Osdorp Possy, :D

Maar on-topic: Een Lexicon effecten aparaat heeft, zoals al aangegeven, effecten op het geluid.
Een effect als galm geeft aan het geluid een effect dat lijkt alsof je in een natuurlijke ruimte het geluid hoort. Het kan ook natuurlijk ook ge/mis-bruikt worden om een onnatuurlijk geluid te maken zoals een effect alsof je in een kale badkamer staat of een zeer groot hangar.

Andere effecten zoals chorus, delay en flanger maken het geluid dikker of geven zelfs het effect van herhalend geluidsfragment.
Korte inleiding in deze effecten kun je meestal in een handleiding van het aparaat zelf vinden. Download effe een handleiding of begin bij Galm bij Wikipedia.
 
Uhh ik wil weten wat je precies met zo een ding kan doen ?
bijv. Lexicon MX 200 ? vocals verbeteren ?
iemand die me kan helpen .. in het kort..

Waarom stel je deze vraag eigenlijk zo?
Heb je er een gekregen?

Het is niet erg logisch om over alles wat je niet kent te gaan vragen wat het is. In de muziek is het zo dat je eerste bepaalt wat je nodig hebt, en er dan naar op zoek gaat. Jij stelt het andersom. En ik ben dus wel benieuwd waarom je dat zo vraagt.

Vertel eens MastahB...........
 
Tja, je luistert ook niet naar Osdorp Possy, :D


De laatste keer dat ik naar de Osdorp PossE luisterde (15 jaar geleden ofzo), rapte ze in t Nederlands.. Tegenwoordig niet meer?
 
De laatste keer dat ik naar de Osdorp PossE luisterde (15 jaar geleden ofzo), rapte ze in t Nederlands.. Tegenwoordig niet meer?

Ze rapten idd nog old skool Nederpop maar nog steeds vollop!
Def P zal dat echt niet loslaten.
Tegenwoordig werken ze erg veel achter de schermen. Bezig met een nieuwe studiootje andere muziek en shit.
Die waardering 15 jaar geleden had je moeten geven resonance :D dan waren ze nog steeds hot als de mofos now a days.

De wortels zullen nooit sterven ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top