• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht te koop/te ruil voor eurorack; behringer neutron/MAM mb33/lexicon mx200/Auralex propads

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

roog909

Ingeburgerd
Lid sinds
5 juli 2007
Berichten
53
Locatie
Amsterdam
Hallo allen,

ik ben een beetje aan het opruimen;

Behringer neutron, incl. OVP, erg weinig gebruikt (keertje of 4…) 200 euro.

MAM mb33 retro; incl. OVP, licht gebruikt, 125 euro

Lexicon mx200; OVP, ook erg weinig gebruikt, wel een paar kleine krasjes op de bovenkant, nooit in een rack gemonteerd geweest. 125 euro

Auralex propads; prima staat, wel gebruikt, hebben mijn BM5 mkIII’s twee jaar opgestaan, werken echt uitstekend. 35 euro.

Bovenstaand is ook te ruil tegen eurorack eventueel. Ik ben sowieso opzoek naar een case zoals een rackbrute 6u (of groter), signaal mixer en headphone amp. Maar mocht je andere leuke dingen hebben, laat het weten!
 

Attachments

  • IMG_0208.jpg
    IMG_0208.jpg
    129,3 KB · Bekeken: 205
  • IMG_0210.jpg
    IMG_0210.jpg
    185,2 KB · Bekeken: 154
  • IMG_0206.jpg
    IMG_0206.jpg
    146,3 KB · Bekeken: 145
  • IMG_0207.jpg
    IMG_0207.jpg
    141,9 KB · Bekeken: 157
Back
Top