Jupiterrrrr 8? (en snel graag ...brrrrp )

Status
Please reply by conversation.

datisookzo

Ingeburgerd
Lid sinds
15 januari 2003
Berichten
84
Bijna zinloos om te posten maar toch,
heel erg op zoek naar een jupiter 8, zoals dus wel meer.
Frustrerend om te zien hoe ze in de USA nog lekker via ebay gaan maar niemand wil shippen naar ons kouwe kikkerland.

Dus mocht iemand er vanaf willen (geen mks-80 gebrabbel:frons: ) dan hoor ik het heeeeel graag..

cheers


EJ
 
Of gewoon zelf halen.

Je kan ook wachten totdat de dollar nog lager wordt. =)
 
Sorry dat ik hier in je topic kom posten maar ik probeer mono-poly al een tijdje te mailen en te pb'en zonder reactie :) Misschien krijg ik hem zo te pakken. Kan je me ff een mailtje sturen zodat ik ee nwerkend mailadres heb van je mono-poly. Het gaat over 1 van je advertenties hier in de te koop
 
Tjsa, je kan met de wintersport lekker naar Oostenrijk en je elke avond klemzuipen om je spierpijn te vergeten of naar de States een synthje oppikken ergens in LA. ;)
 
Origineel geplaatst door R-ond
die kleuren helemaal:Z

inderdaad , kermisbroll
 
je kan die Jupiter 8 van Hawkwind nog steeds kopen volgens mij, in Devon dus ophalen
 
van hawkwind??
bedoel je de band hawkwind?
wist geeneens dat ze een jp8 gebruikte.
( goeie band overigens , vind space rituals oke)
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Ja koop ff een ticket voor 600 euro en smokkel hem mee terug in je handbagage.

:bekdicht:

nou ff serieues ,..
astie onder de handbagage valt qa gewicht ,...maakt t toch niet ui stel je betaaldt voor een stoel ,..prop je de jp8 in jouw stoel ,..en gaje zelf ,...int trappengat zitte ,..3 uurtjes ...
wat kanje gebeuren ,..

ik neem asje bv van een vintage dealer ,..uit de us een jp8 koopt
en hy is redelijk betaalbaar datje er toch best een cargo box voor kan kopen ,..zo een tje die je met twee man moet optillen,...daar wordt tochniet mee gegooid

lijkt me
blijft spannend
:Z
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top